برابوس ۸۰۰، یک مرسدس-ای‌ ام‌ جی E63 S مخوف!

برابوس ۸۰۰، یک مرسدس-ای‌ام‌جی E63 S مخوف!

واقعیت این است که تیونینگ در اکثر موارد پدیده‌ای صفر و یکی است و شاید به شدت به آن علاقه‌مند شویم و یا آن را اصلاً دوست نداشته باشیم. برخی از تیونرهای مطرح بازار بعضاً پروژه‌هایی را معرفی می‌کنند که کاملاً جنجالی ظاهر شده و باب میل افراد زیادی نیستند؛ اما در بین تمامی تیونرها شما می‌توانید به برابوس اعتماد کنید.

برابوس ۸۰۰ جدید (با برابوس ۸۰۰ واید استار اشتباه گرفته نشود) جزو ناب‌ترین محصولات این تیونر است. این خودرو که بر پایه مرسدس-ای ام جی E63 S 2021 بنا شده یک سدان قدرتمند است که ظاهر مخوف آن هر رهگذری را می‌ترساند.

این هیولای سر تا پا مشکی دارای قطعاتی در بدنه است که از فیبر کربن تولید شده‌اند و پوشش آن‌ها را می‌توانید به‌صورت براق یا مات سفارش دهید. برابوس همچنین رینگ‌های آلیاژی ۲۱ اینچی را ارائه می‌کند. داخل کابین هم رنگ‌ها و متریال متنوعی همچون چوب، آلکانترا و عناصر کربن بکار رفته است.

اما در بطن برابوس ۸۰۰ پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربویی قرار دارد که هم‌اکنون قدرت ۷۸۸ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متری تولید می‌کند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو در ۳ ثانیه ثبت شده و حداکثر سرعت نیز به‌صورت الکترونیکی به ۳۰۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

بهبودهای قوای محرکه و بدنه با ارتقای سیستم تعلیق بادی همراه شده است. واحد اسپورت برابوس ارتفاع این خودرو را ۱۰ یا ۲۰ میلی‌متر بسته به حالت رانندگی پایین می‌آورد.

قیمت برابوس ۸۰۰ فعلاً مشخص نشده اما همانند تمامی محصولات این تیونر انتظار قیمت پایینی را نداریم؛ اما خبر خوب اینکه محصول جدید برابوس را می‌توان به‌صورت سدان یا استیشن سفارش داد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.