برابوس ۷۰۰ ۴×۴² فاینال ادیشن، حد نهایی G کلاس اسطوره‌ای

برابوس ۷۰۰ ۴×۴² فاینال ادیشن، حد نهایی G کلاس اسطوره‌ای

مرسدس بنز از اوایل سال جاری تحویل اولین نمونه‌های نسل جدید شاسی‌بلند G کلاس ۲۰۱۹ به مشتریان را آغاز کرده است. البته برابوس هنوز دست از سر نسل قبل برنداشته چراکه مرسدس-ای ام جی G63 2018 را کاملاً ارتقا داده است. این تیونر محصول خود را ۷۰۰ ۴×۴² فاینال ادیشن می‌نامند که قطعاً ارزش نام خود را دارد چراکه آخرین‌مدل ساخته شده از نسل قبل است. نشان ۷۰۰ هم نشان دهنده‌ی قدرت پیشرانه است.

بله برابوس این سوپر شاسی‌بلند را ارتقا داده و پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵.۵ لیتری توئین توربوی آن به لطف توربوهای بزرگ‌تر، اگزوز با جریان بهتر و دیگر تغییرات قدرت ۷۰۰ اسب بخاری دارد. گشتاور نیز به ۹۶۰ نیوتون متر رسیده است. تمامی این تغییرات باعث شده‌اند G کلاس موردبحث تنها در عرض ۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. اگرچه شتاب این خودرو به تندی نسل جدید G63 نیست اما تمرکز اصلی برابوس روی سرعت نبوده است. این خودروی تیون شده به خاطر سیستم تعلیق متفاوت خود در بحث آفرود کاملاً تواناست.

تصاویر به خوبی گویای افزایش ارتفاع خودرو هستند. در واقع برابوس ۷۰۰ ۴×۴² به خاطر اکسل‌های پورتال و سیستم تعلیق با تنظیم الکترونیکی ارتفاع بیشتری از سطح زمین پیدا کرده است. راننده از داخل کابین لوکس می‌تواند ارتفاع جلو و عقب را تنظیم کرده و یا از بین چهار حالت کامفورت، اسپورت، آفرود و انفرادی یکی را انتخاب کند. در این حالت آخری تنظیمات ارتفاع و دامپرها برای هر اکسل می‌تواند تغییر کند.

با توجه به ماهیت آفرود این خودرو، برابوس فلاپ ها و یک اسپویلر سقفی بزرگ به همراه چراغ‌ها را نصب کرده است. زیر خودرو نیز رینگ های ۵ ستاره مشکی با لاستیک‌های آفرود پیرلی اسکورپیون بکار رفته‌اند. البته این لاستیک‌ها یکی از دلایل محدود شدن حداکثر سرعت به ۲۱۰ کیلومتر در ساعت می‌باشند. برابوس همچنین ویژگی‌های متنوعی همچون قوس‌های چرخ، جلوپنجره منحصربه‌فرد و طراحی شخصی کابین را در نظر گرفته است.

همان‌گونه که از نام خودرو برمی‌آید، این نسخه آخرین خودروی تولیدی از نسل قبل است. تنها ۱۰ دستگاه از آن تولید خواهد شد و قیمت هر یک از ۲۰۹ هزار یورو آغاز می‌شود. قطعاً قیمت خودرو بالاست اما با توجه به تولید ۱۰ دستگاهی، مالکان صاحب خودرویی بسیار خاص خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.