برابوس و ارتقای کلاس سی

برابوس و ارتقای کلاس سی

زمانی برابوس و AMG دو رقیب در عرصه تیونینگ مرسدس بنز محسوب می‌شدند. هرگز مدل‌های سدان و استیشن برابوس را که رکورد سرعت چنین خودروهایی را در اختیار داشتند، فراموش نمی‌کنیم. اما اکنون AMG تبدیل به بازویی از خود مرسدس تبدیل شده و دیگر برابوس یارای مقابله با آن را ندارد. با این وجود هنوز خودروهای برابوس می‌توانند برای کسانی که به دنبال چاشنی اسپرت بالاتری روی مرسدس خود هستند، جالب باشند.

این بار برابوس به سراغ کلاس سی آمده است و حتی مدلهای AMG آن را نیز بی‌نصیب نگذاشته است. شروع این برنامه با کیت آئرودینامیکی ویژه برابوس است. این کیت شامل مدلهای AMG هم می‌شود و شامل اسپویلر لبه ای زیر سپر، دیفیوزر عقب و خروجی‌های چهار تایی اگزوز کرومی متفاوت است.

همچنین مجموعه ای از چرخ‌های جدید با اندازه‌های ۱۸، ۱۹ و یا ۲۰ اینچی نیز برای این خودرو درنظر گرفته شده‌اند که با تایرهای ۲۲۵/۳۵ تا ۲۵۵/۳۰ پیرلی، کانتیننتال یا یوکوهاما ست می‌شوند.

سیستم تعلیق نیز توسط برابوس تقویت شده و کاهش ارتفاع ۳۰ میلی متری را به همراه دارد. سیستم تعلیق بادی ایرماتیک هم همراه با ماژولی برای کاهش ارتفاع سواری ارائه می‌شود.

برابوس تنها روی تقویت پیشرانه دو مدل ضعیف‌تر C180 و c200 کار کرده و قدرت خروجی مدل ۱۸۰ را با ۲۱ اسب بخار افزایش به ۱۷۷ اسب بخار رسانده است و مدل C200 را نیز با ارتقای ۴۱ اسبی و ۳۰ نیوتن متری به ۲۲۵ اسب بخار و ۳۳۰ نیوتن متر ارتقا داده است. بدین ترتیب مدل C200 قادر است در ۷ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

با این وجود به نظر نمی‌رسد که برابوس فعلاً نقشه‌ای برای تقویت موتورهای AMG داشته باشد. شاید هم به این نتیجه رسیده باشد که چنین سیاستی معقول یا اثرگذار نیست.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.