برابوس راکت ۹۰۰، سریع‌ترین کابریولت ۴ نفره جهان

برابوس راکت ۹۰۰، سریع‌ترین کابریولت ۴ نفره جهان

افراد تشنه‌ی قدرت در کمپانی تیونینگ برابوس نگاهی عمیق‌تر به مرسدس-ای ام جی S65 کابریولت انداخته و تصمیم گرفته‌اند تا اسب‌های بیشتری را روانه قلب آهنین این خودرو بکنند.

بدین منظور آن‌ها حجم ۶ لیتری پیشرانه ۱۲ سیلندر توئین توربو را به ۶.۳ لیتر افزایش داده، سیلندرها را بزرگ‌تر کرده، توربوشارژرهای بزرگتری را استفاده کرده و سیستم کنترل و منیفولد اگزوز سفارشی را نصب کرده‌اند که نتیجه نهایی این تلاش‌ها دست‌یابی به حداکثر قدرت ۹۰۰ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰۰ نیوتون متر می‌باشد.

نسخه کانورتیبل S کلاس هم‌اکنون تنها به ۳.۹ ثانیه زمان نیاز دارد تا از زمین کنده شده و به سوی سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت بتازد. سقف سرعت خودرو نیز بیشتر از ۳۵۰ کیلومتر در ساعت می‌باشد. در مقام مقایسه باید گفت پیشرانه ۶۲۱ اسبی و ۱۰۰۰ نیوتن متری نمونه کارخانه‌ای شتاب ۴.۱ ثانیه‌ای داشته و حداکثر سرعت آن به‌صورت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

به منظور فرستادن این نیروی عظیم به چرخ‌های عقب، برابوس مجبور بوده گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک را اصلاح کند. همچنین این خودرو که هم‌اکنون لقب سریع‌ترین و قدرتمندترین کانورتیبل ۴ نفره جاده‌ای را در اختیار دارد از دیفرانسیل لغزش محدود با عملکرد بالا و قفل شوندگی ۴۰ درصدی بهره می‌برد.

محصول لوکس مرسدس-ای ام جی که هم‌اکنون با نام برابوس راکت ۹۰۰ کابریولت شناخته می‌شود دارای سیستم اگزوز اسپورت با خروجی‌های سرامیکی، رینگ‌های ۲۱ اینچی، لاستیک‌های دیواره کوتاه (رینگ‌های ۲۲ اینچی به‌صورت آپشن)، مدول کاهش ارتفاع خودرو تا ۱۵ میلی‌متر و کیت بدنه آئرودینامیک می‌باشد.

کابین خودرو نیز تغییراتی مثل استفاده از جزئیات آلومینیومی، رکاب‌های مزین به لوگوی برابوس و کیلومتر شمار دیجیتال جدیدی داشته که نشان دهنده توانایی خودرو در دسترسی به سرعت های بالا تا ۴۰۰ کیلومتر در ساعت می‌باشد.

برابوس راکت ۹۰۰ کابریولت در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ به همراه نسخه‌های فیس لیفت شده S کلاس کوپه و کابریولت حاضر خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.