بخش سفارشی‌ ساز مرسدس به دنبال شکار بنتلی و استون مارتین!

بخش سفارشی‌ساز مرسدس به دنبال شکار بنتلی و استون مارتین!

مرسدس بنز در حال تغییر نام خود بوده و می‌خواهد محصولات گران‌تر خود را با گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری عرضه کند. بخش سفارشی ساز مرسدس بنز “دیزاینو” نام خواهد داشت اما فعلاً با نام MANUFAKTUR شناخته می‌شود. مرسدس می‌گوید تأسیس این بخش قدم رو به جلوی دیگری برای پاسخگویی همه‌جانبه به نیازهای مشتریان سخت پسند می‌باشد. این کار با بهبود سبد محصولات کنونی و افزایش جنبه‌های انحصاری و اشرافی محصولات مرسدس صورت می‌گیرد. مرسدس می‌گوید متریال دست‌چین شده که فرایند تولید دستی را پشت سر می‌گذارند به همراه رنگ‌های خاص و تجهیزات باکیفیت در کابین باعث ارائه طیف وسیعی از آپشن ها خواهند شد.

این گفته‌ها ما را به یاد بخش‌های سفارشی ساز مولینر بنتلی و Q استون مارتین می‌اندازند.

این خودروساز آلمانی قبلاً لیبل MANUFAKTUR را برای جی کلاس ارائه کرده که شامل آپشن‌هایی برای قدبلند آفرود ژرمن‌ها می‌باشد. هم‌اکنون این برنامه سفارشی ساز برای CLS، S کلاس، AMG GT چهار درب کوپه و مایباخ S کلاس در دسترس است.

مرسدس MANUFAKTUR برای رنگ بدنه چندین گزینه خاص شامل مات، متالیک یا غیر متالیک را ارائه خواهد کرد که برخی از این رنگ‌ها از محصولات تاریخی مرسدس انتخاب شده‌اند. خاکستری گرافیت یکی از رنگ‌های خاصی است که در اوایل دهه ۶۰ میلادی و معمولاً روی مرسدس ۳۰۰ SL گالوینگ بکار رفته بود و در دسترس مشتریان کنونی مرسدس خواهد بود. رنگ‌های گرافیت متالیک و زیتونی متالیک در دهه ۸۰ میلادی معرفی شدند و بازهم ارائه خواهند شد.

داخل این خودروها درست به اندازه بدنه خاص خواهد بود و از رنگ‌های متضاد همچون سفید و مشکی، زرد و مشکی و… استفاده خواهد شد. قطعاً این‌ها برخی از چندین گزینه در دسترس خریداران بوده و آن‌ها آزادی عمل زیادی در انتخاب ترکیب رنگ‌ها و متریال خواهند داشت.

خریداران همچنین می‌توانند صندلی‌هایی با دوخت های الماسی شکل، بالشتک‌های بیشتر و کف‌پوش‌های سفارشی را انتخاب کنند و حتی نشان‌های طلایی یا پلاتینیومی نیز در دسترس خواهد بود. از دیگر عناصر می‌توان به فرمان دو رنگ و انیمیشن خاص روی نمایشگر در زمان باز و بسته کردن درب‌ها اشاره کرد.

مرسدس می‌گوید لیبل MANUFAKTUR به زودی شامل سایر محصولات عادی، AMG، مایباخ و EQ خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.