با نمایشگر جیپ گرندچروکی ۲۰۲۲ می‌توان XBOX بازی کرد!

با نمایشگر جیپ گرندچروکی ۲۰۲۲ می‌توان XBOX بازی کرد!

در جنگ نمایشگرهای کابین خودروها، جیپ تصمیم گرفته تا نمایشگر مدل پرچمدار خود یعنی گرندچروکی را به ویژگی‌های متعددی تجهیز کند. یکی از کاربران مجله «Car and Driver» درباره این نمایشگر این‌گونه سوال پرسیده است: «آیا می‌توان با آن بازی کرد؟!» پاسخ به این سوال مایه خوشحالی کودکان مالکان جیپ گرندچروکی خواهد شد: بله!

مهندسان شرکت جیپ، نمایشگر مدل گرندچروکی را به درگاه HDMI مجهز کرده‌اند. بنابراین بررسی‌کننده Car and Driver یک دستگاه کنسول XBOX را به این نمایشگر متصل کرد. مشکل اما آنجایی شروع شد که این کنسول باید به یک خروجی برق متصل شود.

جیپ خودروی خود را به درگاه ۱۱۵ واتی مجهز کرده است و XBOX One S هم بر اساس ادعای مایکروسافت، به خروجی برق ۶۲ واتی متصل است. گویا جریان برق در ۱۰ ثانیه نخست آغازبه‌کار کنسول بیشتر از حالت معمول است اما پس از آن کاهش می‌یابد. بنابراین بررسی‌کننده مجله برای حل این اختلاف از یک ژنراتور هوندا استفاده کرد. در نهایت با اتصال کامل اجزای کنسول، او ره‌راحتی قادر به اجرای بازی NBA 2K شد.

شاید از خود بپرسید، چگونه جیپ با به‌کارگیری این ویژگی به رانندگان اجازه می‌دهد تا به چیزی غیر از جاده تمرکز کنند؟! گویا این شرکت به آنجا هم فکر کرده است. نمایشگر سمت شاگرد پولاریزه شده است و مانند یک لپتاپ خصوصی عمل می‌کند؛ بنابراین تنها کسی که به‌طور مستقیم به آن نگاه می‌کند می‌تواند محتوای صفحه را مشاهده کند.

در نهایت اما حتی اگر به یک کودک ۱۰ ساله در صندلی شاگرد اجازه بدهید تا در کنار شما و درحین رانندگی با XBOX بازی کند، باز هم مایه حواس‌پرتی راننده خواهد بود و می‌تواند مشکلات متعددی را به بار بیاورد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.