بایک BJ80 6×۶ کپی بی‌شرمانه از مرسدس G63 6×۶

بایک BJ80 6×۶ کپی بی‌شرمانه از مرسدس G63 6×۶

کمپانی چینی بیجینگ اتو یا همان بایک از مدت‌ها پیش به خاطر کپی کاری از مرسدس G کلاس شناخته شده اما حالا نسخه ۶ چرخ آن نیز با نام BJ80 6×۶ نیز تولید شده تا وقاحت را به حد اعلای خود برساند!

این خودرو که در نمایشگاه پکن ۲۰۱۸ حاضر خواهد بود به بازدیدکنندگان این شانس را می‌دهد تا با کپی چینی مرسدس G63 6×۶ ملاقاتی داشته باشند. اگرچه هر دو محصول ظاهر مشابهی دارند اما کپی چینی مرسدس کمی کوچک‌تر بوده اگرچه که برای اطلاع از مشخصات رسمی این خودرو باید تا چند روز دیگر صبر کنیم.

در این تصاویر می‌توانیم مرکز نمایشگاهی بین‌المللی چین را ببینیم. از نظر بصری بایک BJ80 6×۶ بسیار شبیه محصول اصلی مرسدس بوده اما برخی ریزه‌کاری‌ها نیز برای تمایز این دو خودرو بکار رفته است.

در محصول بایک دو چراغ جلوی کوچک با دسته‌های روشنایی داخل آن وجود دارند و همچنین یک قلاب بکسل نیز به زیر جلوپنجره وصل شده است. همچنین از دیگر شاخصه‌ها باید به لاستیک زاپاس بزرگ، چراغ‌های LED میله‌ای و همچنین وینچ و اسنورکل اشاره کرد.

کابین این خودرو کاملاً مشابه نسخه عادی BJ80 بوده و تنها یک یا دو تفاوت کوچک دیده می‌شود.

برای نمونه باید گفت نسخه استاندارد فاقد هیچ‌گونه دوخت متضاد بوده درحالی‌که این موضوع در مدل ۶ چرخ دیده می‌شود. این خودرو همچنین دارای غربیلک فرمان چرمی و صندلی‌هایی با چرم بهتر است که دارای همان الگوی الماسی مانند مرسدس هستند.

گفته می‌شود قلب تپنده این کپی چینی پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری توربویی است که از ساب قرض گرفته شده و قدرت ۲۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متری آن به کمک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به هر ۶ چرخ منتقل می‌شود. البته به نظر می‌رسد استفاده از برخی ویژگی‌های قوای محرکه هیبریدی نیز در دستور کار قرار دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.