بازگشت پژو-سیتروئن به ایالات‌متحده قطعی است

چند وقتی است که زمزمه‌های بازگشت گروه پژو-سیتروئن یا همان PSA به بازار ایالات‌متحده به گوش می‌رسد. حال مدیرعامل پژو آقای «Jean Philippe» نیز بار دیگر تأیید کرده است که نهایتاً این شرکت به آمریکا بازخواهد گشت اما ممکن است پژو اولین برند PSA برای بازگشت به آمریکا نباشد زیرا این گروه خودروسازی فرانسوی هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته که کدام برند خود را برای اولین بار راهی بازار ایالات‌متحده کند. البته پیش از این شایعاتی نشان دادند که احتمالاً برند دی‌اس برای این کار انتخاب شود.

با این حال آنچه که قطعی به نظر می‌رسد، بازگشت گروه پژو-سیتروئن به بازار ایالات متحده است زیرا این شرکت در حال انجام اقداماتی در جهت انجام این پروژه است تا جایی که سال گذشته قسمتی را در سایت TrueCar اجاره کرده و همچنین مدیر پیشین نیسان آقای «Larry Dominique» را بعنوان معاون ارشد پژو-سیتروئن آمریکای شمالی استخدام نمود. در آن زمان PSA اعلام کرد که بازگشت به ایالات‌متحده پروژه‌ای ۱۰ ساله بوده و بازاریابی در این کشور بسرعت امکان پذیر نیست.

همچنین ممکن است اولین محصولات پژو-سیتروئن در ایالات‌متحده برای فروش عرضه نشوند بلکه در عوض نخستین گام این گروه خودروسازی برای بازگشت به آمریکا از طریق یک سرویس اشتراک خودرو بنام Free2Move خواهد بود. این استراتژی، پژو-سیتروئن را به بازار ایالات‌متحده بازمیگرداند بدون آنکه نیاز باشد ابتدا یک شبکهٔ فروش کامل ایجاد کند. برندهای گروه خودروسازی پژو-سیتروئن برای چندین دهه است که در ایالات‌متحده حضور ندارند به نحوی که پژو از سال ۱۹۶۰ پای به بازار آمریکا گذاشت و در سال ۱۹۹۱ از این بازار کنار رفت و سیتروئن هم از سال ۱۹۷۴ بازار ایالات‌متحده را رها نمود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.