بازگشت مایباخ: راند دوم

بازگشت مایباخ: راند دوم

مرسدس بنز برای رقابت با برندهای فوق لوکس بازار پس از سالیان دراز نام تجاری مایباخ را زنده کرده بود اما سرانجام این خودروی گران‌قیمت را کنار گذاشت. به نظر می‌رسید که این تصمیم را باید شکست مرسدس در برابر رقبایی چون رولزرویس و بنتلی قلمداد کرد. مخصوصاً زمانی که گفته شد مرسدس بنز پولمن کلاس اس جانشین مایباخ خواهد شد. اما اکنون مرسدس بنز، استراتژی جدیدی را برای مایباخ در نظر گرفته است. بازگشت زیر نام مرسدس-بنز.

بنابراین دیگر از یک برند نیمه‌مستقل خبری نخواهد بود. پسوند مایباخ را شاید بتوانید روی یک کلاس اس و کوپه کلاس اس، MLC و GL بیابید. بدین ترتیب در کنار AMG که سازنده خودروهای اسپرت بنز می‌باشد، نشان مایباخ نیز درجه نهایت لوکسی و اشرافیت یک مدل را نشان خواهد داد.

توماس وبر مدیر R&D مرسدس عقیده دارد که با این روند و استفاده از شاسی خودروهای موجود، مایباخ می‌تواند سریع‌تر و به موازات خودروهای تولیدی به برنامه خودروهای لوکس تر خود بپردازد.

با توجه به موفقیت سرشار مرسدس‌های واگن G با قیمت ۱۴۰ هزار دلار و مدلهای گران‌تر G63 AMG 6×۶، یک SUV مایباخ می‌تواند بسیار سودآورتر نیز باشد. این در حالی است که شاسی بلندهای گران‌تر از ۲۰۰ هزار دلار بنتلی، لامبورگینی و به احتمال زیاد رولز رویس در چند سال آینده وارد بازار خواهند شد. این در حالی است که به گفته وبر، اواسط سال آینده احتمال عرضه نخستین SUV مایباخ زیاد است.

برای دیدن اولین سری از خودروهای جدید مرسدس بنز مایباخ که ممکن است از کلاس اس یا سایر کلاس‌ها باشد، تا نمایشگاه خودروی پاریس باید به انتظار نشست. رقابت مایباخ با برندهای لوکس وارد راند دوم شده است و این بار مایباخ چابک‌تر خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 16 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.