بازگشت قریب‌الوقوع پژو به بازار خودروی آمریکا

بازگشت قریب‌الوقوع پژو به بازار خودروی آمریکا

فرایند ادغام فیات-کرایسلر و پژو-سیتروئن با چالش‌هایی همراه است اما این امر باعث نشده پژو از بازگشت به بازار خودروی آمریکا چشم‌پوشی کند.

گروه پژو-سیتروئن چندین سال است که روی بازگشت به آمریکا برنامه‌ریزی می‌کند و گفته می‌شود لاری دومنیک مدیرعامل پژو-سیتروئن آمریکای شمالی تائید کرده پژو تا سال ۲۰۲۳ به بازار خودروی آمریکا بازخواهد گشت.

اگرچه تا آن سال فاصله بسیار کمی باقی مانده اما این شرکت هنوز هم در حال تلاش برای رفع مشکلات مربوط به شبکه‌های نمایندگی خود است. البته قبلاً تصمیماتی اتخاذ شده زیرا پژو بجای استفاده از روش فروش مستقیم اقدام به گرفتن حق امتیاز نمایندگی‌ها خواهد کرد.

این شرکت فرانسوی همچنین فروش آنلاین را در اولویت خود قرار خواهد داد روشی که در زمان شیوع کرونا محبوبیت بالایی داشته است. مدیر پژو اظهار داشته نمایندگی‌های این شرکت ساده و نسبتاً کوچک خواهند بود.

او می‌گوید تحقیقات پژو نشان داده مشتریان به دنبال فرایند خرید ساده‌تر و کاراتر هستند. لاری دومنیک از صرف هزینه‌های سنگین نمایندگی‌ها و مجبور کردن آن‌ها به تأسیس شوروم های بزرگ و گران‌قیمت انتقاد می‌کند. به‌طور ویژه او به برخی نمایندگی‌هایی اشاره می‌کند که مجبور شده‌اند در شوروم های خود از سنگ‌های گران‌قیمت مرمر استفاده کنند. شاید این موضوع از نظر یکسان‌سازی ظاهر نمایندگی‌ها اقدام خوبی باشد اما نتیجه نهایی ضرورتاً مطلوب نخواهد بود.

اگرچه هنوز جزئیات زیادی نهایی نشده‌اند اما دومنیک قبلاً گفته پژو برای بازگشت به آمریکا ۱۵ ایالت آریزونا، کالیفرنیا، فلوریدا، جورجیا، ایلیونویز، مریلند، ماساچوست، نیوهمپشایر، نیوجرسی، نیویورک، کارولینای شمالی، تگزاس، ویرجینیا و واشنگتن را در نظر گرفته است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
18 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.