بازگشت فراری به لمانز با هایپرکاری مسابقه‌ای

بازگشت فراری به لمانز با هایپرکاری مسابقه‌ای

فراری جدیدترین خودروسازی است که برنامه‌های خود برای حضور در کلاس هایپرکارهای لمانز LMH را اعلام می‌کند.

این خودروساز چیز زیادی دراین‌باره اعلام نکرده اما تائید کرده برنامه‌هایش پس از مطالعات و تحلیل‌های دقیق چراغ سبز دریافت کرده است.

توسعه هایپرکار مسابقه‌ای فراری در حال ادامه بوده و چند هفته‌ای را صرف طراحی و شبیه‌سازی این خودرو کرده است. اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود فراری در سال ۲۰۲۳ وارد کلاس هایپرکارهای این مسابقات استقامتی خواهد شد.

این یک واقعه مهم برای فراری خواهد بود زیرا سال ۲۰۲۳ پنجاهمین سالگرد آخرین حضور رسمی این شرکت در مسابقات قهرمانی اسپورت دنیا محسوب می‌شود. فراری گفته به تشکیل مسابقات قهرمانی استقامت دنیا کمک کرده و با مسابقات ۲۴ ساعته لمانز بیگانه نیست زیرا در طول این سال‌ها ۳۶ پیروزی را به دست آورده است.

جان الکان رئیس فراری با انتشار بیانیه‌ای گفته است:

در طول بیش از ۷۰ سال مسابقه در پیست‌های سراسر دنیا ما با راه‌حل‌های تکنولوژی پیشرفته به دنبال پیروزی بوده‌ایم. خلاقیت‌هایی که از پیست برآمده و باعث شده‌اند تمامی خودروهای جاده‌ای مارانللو فوق‌العاده باشند. با برنامه جدید هایپرکارهای لمانز فراری یک‌بار دیگر تعهد خود به مسابقات ورزشی را اعلام کرده است.

اگرچه فراری اشاره‌ای به جزئیات نکرده اما تائید کرده نام رانندگان خود را در آینده اعلام خواهد کرد.

این شرکت باید به مصاف رقبایی همچون اسکودریا کامرون گلیکنهاوس، پژو و تویوتا برود. استون مارتین هم قرار بود در این مسابقات حضور یابد اما سال پیش از برنامه‌های خود انصراف داد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.