بازگشت به گذشته: فراری ۳۰۸ GTS با تیونینگ لیبرتی واک

بازگشت به گذشته: فراری ۳۰۸ GTS با تیونینگ لیبرتی واک

لیبرتی واک که شرکتی ژاپنی است بیشتر به خاطر تیون خودروهای پرفورمنس، از محصولات نیسان گرفته تا لامبورگینی مشهور است اما هم‌اکنون به دنیای کلاسیک‌ها نیز وارد شده و از یک دستگاه فراری ۳۰۸ GTS سفارشی با کیت بدنه پهن رونمایی کرده است.

هنوز مشخص نیست که این خودروی تک ساخت متعلق به خود کمپانی بوده یا اینکه کیت بدنه را به سفارش یک مشتری ساخته است. به‌هرحال تغییرات رخ داده در این خودرو قطعاً باعث تمایز آن نسبت به سایر ۳۰۸ GTS ها شده است.

واضح‌ترین تغییر رخ داده در این فراری نصب بچه گلگیرهای جلو و عقب است که بر ابهت خودرو افزوده و ظاهر متمایز و گیرایی را ایجاد کرده است. تکمیل کننده این بچه گلگیرها نیز سیستم تعلیق بادی‌ای است که باعث کاهش ارتفاع خودرو شده است. رینگ‌های مشکی مات نیز تکمیل کننده ظاهر ۳۰۸ GTS هستند.

لیبرتی واک از نصب سپرهای پر زرق و برق و متفاوت روی این خودرو خودداری کرده و بجای آن نمونه‌های ملایم‌تری را انتخاب نموده که حاصل کار نیز خوب بوده است. تغییر نهایی این خودرو نیز یک اسپویلر گیراست که هماهنگی بالایی با قوس چرخ های پهن‌تر دارد.

به نظر نمی‌رسد که کابین این فراری دستخوش تغییر شده باشد. به همین خاطر همچنان شاهد چرم مشکی زیبا و دسته‌دنده خاصی هستیم که باعث می‌شود راندن فراری ۳۰۸ GTS حس و حال متفاوتی داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.