بازگشت به آمریکا با DS

بازگشت به آمریکا با DS

روابط مشتریان آمریکایی با خودروهای فرانسوی هیچ‌گاه گرم و دوستانه نبوده است. سیتروئن، پژو و رنو به ترتیب از این بازار خداحافظی کردند و البته بهتر است بگوییم که واپس زده شدند. اما بازار بزرگ و پررونق آمریکا برای شرکت‌هایی که با قلاب به دنبال مشتری می‌گردند تا از روزهای رکود فاصله بگیرند، یک رؤیای بزرگ و فرصت قابل تأمل است.

سیتروئن که از اوایل دهه ۷۰ میلادی از آمریکا خارج شده، این بار می‌خواهد در قامت و لباسی جدید و با برند لوکس DS خود دوباره شانس خود را بیازماید. البته این بازگشت تا قبل از سال ۲۰۲۰ اتفاق نخواهد افتاد.

نام تجاری DS اینک مستقل شده و دیگر با نشان سیتروئن همراه نیست.

در حال حاضر DS در اروپا با مدل هاچ بک متوسط DS3 و مدل جمع‌وجور DS4 که رقیب آئودی A3 محسوب می‌شود و کراس اوری خفیف نیز هست و هاچ بک بزرگ و سدان DS5 حضور دارد.

آخرین محصول DS در نمایشگاه پاریس، خودروی مفهومی دیواین (Divine) بود. خودرویی که نمایشگر یک هاچ بک لوکس و متفاوت برای آینده است. یکی از عجایب این خودرو، پنجره عقب آن است که با پانل‌های لوزی شکا به هم پیوسته، دید به عقب را کاملاً مسدود کرده است و ناچارا برای آن از یک دوربین دید عقب استفاده می‌شود.

درب‌های این خودرو از نکات جالب آن می‌باشند. باز شدن درها به صورتی بسیار متفاوت و شاید فانتزی که در آن درب‌های جلو به صورت قیچی و درب‌های خودکششی عقب روی لولای عقب باز می‌شوند، چشم‌ها را خیره می‌کند.

درون کابین، طراحی و کیفیت ممتاز و مدرن حرف نخست را میزند. کابین یک طراحی شیک پاریسی دارد که متعلق به زمان آینده است و طبق معمول DS پر از خطوط لوزی و الماسی شکل، فیبر کربن یا چرم یا ابریشم و جواهرات است.

جالب‌ترین بخش این خودرو، قوای فنی آن است که از یک موتور ۱.۶ لیتری مشترک بین PSA و BMW با قدرت ۲۶۷ اسب بخار سود می‌برد.

در نهایت سؤال اینجاست که سیتروئن با چنین طرح‌هایی می‌تواند دل مشتریان آمریکایی را نسبت به خود نرم کند؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.