بازگشت برند رالی آرت میتسوبیشی با برچسب‌های ساده!

بازگشت برند رالی آرت میتسوبیشی با برچسب‌های ساده!

حدود ۶ ماه از اعلام خبر احیای برند رالی آرت میتسوبیشی می‌گذرد و این برند هم‌اکنون با معرفی برخی وسایل جانبی برای پاجرو اسپورت و تریتون در تایلند ثمره این تلاش‌ها را نشان داده است. بسیاری از ما امیدوار بودیم که برند رالی آرت با احیای دوباره یک محصول پرفورمنس جدید و احساس‌برانگیز به پا خیزد اما بجای این خودرو شاهد تریم قرمز روشن برای پاجرو اسپورت و تریتون هستیم و چیز دیگری به غیر از این به چشم نمی‌خورد.

خب کار را با وانت پیکاپ تریتون آغاز می‌کنیم که دارای سپر جلوی جدید با عناصر قرمز روشن، گل پخش‌کن‌های قرمز، نوشته‌های قرمز و مشکی روی درب‌ها و پانل‌های عقب و پوشش محفظه بار رالی آرت است. این خودرو همچنین از رینگ‌های جدید با ظاهر مشکی براق سود می‌برد. به پاجرو اسپورت می‌رسیم که از همان وسایل جانبی تریتون برخوردار شده و بنابراین دارای عناصر قرمز سپر جلو و عقب، برچسب‌های چند رنگ، گل پخش‌کن‌های قرمز و اسپویلر مشکی کوچک روی سقف است. هر دو خودرو همچنین به کف‌پوش‌هایی با برند رالی آرت مجهز شده‌اند.

میتسوبیشی در زمان اعلام خبر احیای رالی آرت تائید کرد برخی قطعات و وسایل جانبی خاص این زیرشاخه را معرفی خواهد کرد. البته آن‌گونه که به نظر می‌رسد این قطعاً جنبه تزئینی داشته و خبری از بهبود پرفورمنس محصولات این خودروساز ژاپنی نیست. موضوع جالب اینکه میتسوبیشی تائید کرده در حال بازگشت به موتور اسپورت است اما برنامه‌های دقیق خود برای این کار را اعلام نکرده است. امیدواریم بازگشت میتسوبیشی به موتور اسپورت هیجان‌انگیزتر از آن چیزی باشد که درباره رالی آرت دیدیم…

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.