بازهم تأخیر در تولید و عرضه تسلا مدل S پلاد

بازهم تأخیر در تولید و عرضه تسلا مدل S پلاد

با داشتن قدرت ۱۰۲۰ اسب بخاری، تسلا مدل S پلاد می‌تواند در کمتر از ۲ ثانیه سرعت خود را از سکون به ۹۶ کیلومتر در ساعت رسانده و حداکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعت را نیز رد کند. به این موارد باید شعاع حرکتی تخمینی ۶۲۸ کیلومتری را نیز اضافه کرد که باعث می‌شود با خودرویی بسیار عالی روبرو باشیم؛ اما آیا تسلا مدل S روانه بازار خواهد شد؟ عرضه این خودرو بارها با تأخیر مواجه شده اما هفته پیش بود که ایلان ماسک مدیرعامل تسلا گفت این خودرو سوم ژوئن در بازار خواهد بود. هم‌اکنون یک هفته دیگر نیز باید منتظر بمانیم…

شاید این امر برای خریداران اصلاً خوشایند نباشد. اولین بار سپتامبر سال پیش بود که نشانه‌هایی از مدل S پلاد بروز کرد اما تأخیرهای تسلا را همه می‌شناسند و حتی نسخه اسباب‌بازی سایبرتراک نیز با تأخیر روبرو شده است! البته نیمه پر لیوان هم این است که تأخیر در عرضه مدل S پلاد فقط یک هفته ذکر شده است. البته حتی ماسک هم از میزان بد بودن این تأخیر برای مشتریان آگاه بوده و با انتشار پیام‌هایی سعی داشته خوبی‌های مدل S پلاد را ذکر کند. البته او از واژه‌ی غیرعادی “تشدیدکننده لیمبیک” استفاده کرده که این امر نشان می‌دهد مدل S پلاد به حدی خوب است که حالت روحی شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

اگرچه درباره تأثیر این خودرو روی احساسات خود شک داریم اما قطعاً به دنبال تست آن هستیم. البته همه افراد قادر به این کار نخواهند بود. اگرچه مدل پایه فعلی با نام لانگ رنج قیمت ۷۹۹۹۰ دلاری پیش از مشوق‌ها دارد اما نسخه پلاد با قیمت ۱۱۹۹۹۰ دلاری و نسخه پلاد پلاس با بهای ۱۴۹۹۹۰ دلاری عرضه خواهد شد. البته این در صورتی است که تأخیری در عرضه یا تغییری در قیمت‌ها صورت نگیرد. امیدواریم کارخانه تسلا در تگزاس تکمیل شده و این تأخیرها تمام شوند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.