بازسازی فراری ۲۵۰ GT SWB

بازسازی فراری ۲۵۰ GT SWB

الزاماً که نباید همیشه جدید‌ترین تیز‌پاهای مارانلو، بهترین آن‌ها نیز باشند! حداقل نه پس بازسازی یکی از کمیاب‌ترین فراری‌های تاریخ، فراری ۲۵۰ GT SWB Berlinetta Competizione، که حدود یک سال‌ پیش برای انجام یک‌ سری تعمیرات و عمدتاً بازسازی مجدد به دپارتمان کلاسیک فراری، بخشی که مسئول تیمار اسب‌های سرکش این سازنده‌ی ایتالیایی است، مراجعه کرد. فرآیند بازسازی این خودرو -که تقریبا تمام اجزای فنی و ظاهری این خودرو از جمله موتور، سیستم تعلیق، جعبه دنده و البته داخل اتاق خودرو را در بر گرفته است- حدود ۱۴ ماه زمان برده و حال چندی بیش نیست که دوباره به مالکش تحویل داده شده است.

طبق اسناد موجود،‌ Dorino Serafini، راننده‌ی مسابقات GT و فرمول ۱، که در مسابقات جایزه بزرگ ایتالیا سال ۱۹۵۰ موفق به کسب جایگاه دوم برای فراری شد، اولین مالک این خودرو بوده که در سال ۱۹۶۴ آن را به رنی ریچارد فروخته است. البته ریچارد هم پس از تصادفی که با این خودرو داشت آن را به راننده‌ی بلژیکی، لوسین بیناچی، فروخت. بیناچی پس از تعمیر خودرو و جلا دادن آن به رنگ مشکی برای بدنه و آبی تیره برای داخلش، خودرو را به یک راننده‌ی دیگر، ژاک پولت، فروخت. پولت نیز پس از تغییر رنگ بدنه‌ی این GT SWB Berlinetta Competizione ۲۵۰ به خاکستری، آن را در یک حراجی به یک کلکسیونر بلژیکی فروخت؛ البته سلیقه‌ی این کلکسیونر بر رنگ زرد بود و رخ این اسب تیزپا باری دیگر دچار تغییر شد!

البته پس از اینکه این خودرو تحویل بخش کلاسیک فراری شد، صاحب آن رنگ بدنه‌ی خاکستری Pininfarina را ، مشابه رنگ اغلب شاهکارهای دهه‌ی ۶۰ فراری، در کنار رنگ داخلی قهوه‌ای  انتخاب کرد و حال نیز پس از ۱۴ ماه پرده از رخ این خودروی دوباره رنگ و لعاب داده برداشته شده است. راستی، نظر شما درباره آن چیست؟ [دانلود ویدئو]

منابع: Motor1 و Motor Authority

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.