بازسازی جیپ گرند واگنییر با شاسی مدرن و پیشرانهٔ هلکت!

بازسازی جیپ گرند واگنییر با شاسی مدرن و پیشرانهٔ هلکت!

بازسازی خودروهای قدیمی هرروز محبوب‌تر می‌شود و حالا یک تیم از آستین تگزاس بنام ویجیلانتی (Vigilante) اقدام به بازسازی جیپ‌های گرند واگنییر کرده است که زیر ظاهر کلاسیک زیبای آن‌ها همه چیز مدرن شده است. بسیاری از بازسازی‌ها روی ارتقاء قطعات داخلی خودروها تمرکز دارند اما ویجیلانتی کار خود را با اسکن بدنهٔ گرند واگنییر آغاز کرده است با بتواند با استفاده از نرم‌افزار CAD برای آن‌ها یک شاسی جدید تولید کند؛ اما چرا این تیم تصمیم به ساخت شاسی جدید گرفته است؟

خب مزایای قابل‌توجهی در این کار وجود دارد. اول اینکه شاسی جدید مستحکم‌تر است و پویایی رانندگی بهتری را فراهم می‌کند زیرا انعطاف کمتری داشته و از نقاط ضعیفی که ممکن است در طول سال‌ها در شاسی قدیمی ایجاد شده باشد هم رنج نمی‌برد. علاوه بر این، با شاسی جدید براحتی و بدون هیچگونه نگرانی می‌توان قطعات مدرنی را روی خودرو نصب کرد. به لطف این ویژگی، تیم ویجیلانتی گرند واگنییر کلاسیک را به کالیپرهای ترمز شش پیستونه Bear مجهز کرده که پشت رینگ‌های ۱۷ اینچی قرار گرفته‌اند. فنرهای Eibach و کمک‌فنرهای فاکس هم دیگر قطعات جدید این خودرو هستند که پیشرفت بزرگی نسبت به نمونهٔ اصلی داشته‌اند.

قیمت این گرند واگنییرهای بازسازی‌شده از ۲۹۵ هزار دلار آغاز می‌شود و سه پیشرانهٔ مختلف همی توسط خریداران برای آن‌ها قابل سفارش خواهد بود. موتور پایه همان ۶.۴ لیتری V8 مشهور دوج است که در بسیاری از مدل‌های SRT استفاده می‌شود و ۴۸۵ اسب بخار قدرت دارد. انتخاب میانی موتور ۷۰۷ اسب بخاری هلکت است که ۱۵ هزار دلار به قیمت خودرو اضافه می‌کند. اگر این هم کافی نباشد، امکان سفارش موتور هلفانت با قیمت ۲۵ هزار دلار هم وجود دارد که ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.