بازسازی تویوتا لندکروزر ۱۹۸۸ با ویژگی‌های جذاب و قیمت گران!

بازسازی تویوتا لندکروزر ۱۹۸۸ با ویژگی‌های جذاب و قیمت گران!

کسانی که خواهان یک تویوتا لندکروزر کلاسیک با تجهیزات مدرن هستند، بهتر است به محصول اخیر شرکت TLC Automotive نگاهی داشته باشند. این شرکت که به‌طور خاص روی بازسازی و مدرن‌سازی لندکروزرها تمرکز دارد، در جدیدترین پروژهٔ خود سراغ یک لندکروزر FJ62 مدل ۱۹۸۸ رفته است.

این پروژه با بازسازی شاسی لندکروزر آغاز شده و TLC شاسی را حتی بهتر از نسخهٔ اصلی بازسازی کرده است. همچنین بجای پیشرانهٔ اصلی هم حالا یک موتور ۶.۲ لیتری هشت سیلندر LS3 ساخت جنرال موتورز با ۴۳۰ اسب بخار قدرت و ۵۷۶ نیوتن متر گشتاور در سینهٔ خودرو نصب شده است. برای مقایسه، پیشرانهٔ ۴ لیتری شش سیلندر خطی لندکروزر FJ62 تنها ۱۵۵ اسب بخار قدرت داشت. انتقال نیروی این موتور جدید هم از طریق یک گیربکس چهار سرعتهٔ اتوماتیک متعلق به جنرال موتورز صورت می‌گیرد.

این لندکروزر همچنین به سیستم تعلیق ساخت شرکت Old Man Emu هم مجهز شده که به گفتهٔ TLC، سواری بسیار راحت‌تری را به همراه دارد. لاستیک‌های ۳۲ اینچی گودریچ آل‌ترین که چسبندگی زیادی را در آفرود فراهم می‌کنند و ترمزهای عقب که حالا دیسکی شده‌اند هم از دیگر ارتقاءهای این لندکروزر کلاسیک هستند.

اما درحالی‌که نمای بیرونی این لندکروزر به‌غیراز چرخ‌ها کاملاً استاندارد و بدون تغییر به نظر می‌رسد، داخل آن تغییرات زیادی را تجربه کرده است. در اینجا داشبورد بهینه‌سازی شده و به یک نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی با ناوبری مجهز شده، صندلی‌ها و رو دری‌ها با روکش چرمی جدیدی پوشیده شده‌اند، صندلی‌ها به گرم‌کن مجهز شده‌اند و کنترل‌های جدیدی هم برای سیستم تهویه در نظر گرفته شده است.

شرکت TLC در سال ۱۹۹۶ تأسیس شد و اخیراً مرکز بازسازی جدیدی به مساحت ۲,۶۰۰ مترمربع را در کارولینای شمالی افتتاح کرده است. قیمت لندکروزرهای بازسازی‌شدهٔ این شرکت از ۱۲۵ هزار دلار آغاز می‌شود و این نمونهٔ آبی‌رنگ ۱۷۵ هزار دلار قیمت دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 18 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.