بازسازی برقی جیپ گرند واگونیر با قیمت ۲۹۰ هزار دلار!

بازسازی برقی جیپ گرند واگونیر با قیمت ۲۹۰ هزار دلار!

جیپ چندی پیش، نام شاسی‌بلند تمام سایز خود را دوباره زنده کرده و گرندواگونیر به‌عنوان رقیبی برای کادیلاک اسکالید روانه بازار کرد. کابین این نسل تازه سرشار بخش‌های دلپذیر است اما چهره بیرونی آن به‌اندازه اسکالید همه‌پسند نیست. حتی بسیاری از طرفداران این شاسی‌بلند معتقدند که نسل گذشته آن طراحی بیرونی به‌مراتب بهتری در زمان خود داشته است. در همین راستا، مجموعه «Ghost Garage» از برنامه خود برای برقی‌کردن گرندواگونیر قدیمی سری SJ خبر داده است.

این شرکت اطلاعات زیادی را درباره خودروی برقی خود منتشر نکرده است اما تاکید داشته که روی خودروهای مالکان که بین سال‌های ۸۹ تا ۹۱ میلادی تولید شده باشند، کار خواهد کرد. هر خودرو از ابتدا بازسازی می‌شود و تحت برنامه به‌روزرسانی این شرکت قرار می‌گیرد. شاسی‌بلند نهایی نهایتا به موتور برقی مجهز خواهد شد که سازنده مدعی بهره‌وری آن از ۵۰۰ اسب بخار قدرت شده است. خریداران می‌توانند انتظار گستره مسافت قابل‌پیمایش ۴۰۲ کیلومتری را از باتری ناشناس این محصول داشته باشند.

از دیگر اظلاعات منتشر شده توسط Ghost Garage می‌توان به تجهیز گرندواگونیر برقی به کابین کاملا جدید و بازسازی‌شده اشاره کرد که صندلی‌هایی تازه دارد. احتمالا مشتریان بتوانند با دسترسی به لیست آپش‌های زیادی که دردسترسشان قرار می‌گرید، خودروی خود را به دستیارهای ایمنی نیز مجهز کنند.

هم‌بنیان‌گذار این برند، «تیم اسمیت»، می‌گوید که گرندواگونیر را به‌خاطر طراحی خاطره‌انگیز ان انتخاب کرده‌اند:

نسل تازه‌ای خریداران درحال ورود به بازار خودروهای کلاسیک هستند و دنبال ترکیبی از سنت و فناوری می‌گردند. شرکت ما متقاعد شده که از حالت ساخت خودرو برای سرگرمی خارج شویم و به دنبال بازسازی جدی محصولاتمان باشیم تا سطح تازه‌ای از کیفیت و بازدهی را به همراه حس لوکس در محصولاتمان ارائه کنیم.

قیمت گرندواگونیر برقی این مجموعه برابر ۲۹۰ هزار دلار اعلام شده است؛ بنابراین Ghost Garage هم‌اکنون سفارش‌های تولید خود را ثبت می‌کند. اگر همه‌چیز طبق برنامه آن‌ها پیش برود، نخستین تحویل محصول به مشتریانشان در تابستان سال آینده رخ خواهد داد. نظر شما درباره بازسازی و برقی‌کردن محصولات خاطره‌ساز قدیمی چیست؟ آیا پرداخت هزینه سواری یک سوپراسپرت لامبورگینی یا فراری برای خرید یک شاسی‌بلند بازسازی‌شده برقی کار درستی به شمار می‌رود؟!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.