بازتولید مرسدس بنز ۳۰۰SEL آیکان با موتور ۶.۲ لیتری شورلت

بازتولید مرسدس بنز ۳۰۰SEL آیکان با موتور ۶.۲ لیتری شورلت

مرسدس بنز ۳۰۰SEL یکی از شناخته‌شده‌ترین محصولات آیکان است. شرکت آیکان اولین بار حدود ۱۱ سال پیش با معرفی شورولت دولوکس بیزنس کوپه از محصولات سری Derelict رونمایی کرد و مشهور شد خودروی یاد شده همان سال در نمایشگاه سما حضور یافت و با استقبال فراوانی روبرو شد.

در اقدامی جالب، بدنه‌ی شورولت مذکور بدون تغییر و ترمیم، به صورتی مشاهده می‌کنید (تصویر بالا) بازسازی فنی شد. در زیر کاپوت پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری LS3 مدرن نصب شد و مواردی همچون ترمزهای شش پیستونه، کف‌پوش‌های سفارشی و… کاملاً جلب‌توجه می‌کردند. در واقع آیکان از فرمولی موفقیت‌آمیز برای درخشش خود استفاده کرد. این شرکت تصور می‌کند چنین فرمولی هنوز هم جواب می‌دهد زیرا جدیدترین عضو از خانواده محصولات Derelict را معرفی کرده است.

با مرسدس بنز ۳۰۰SEL مدل ۱۹۷۱ آیکان آشنا شوید. جاناتان وارد مؤسس آیکان می‌گوید:

تخصص ما حفظ هر چیزی است که درباره خودروهای کلاسیک دوست داریم. از طرف دیگر ما می‌خواهیم این خودروها سواری هیجان‌انگیز و لذت بخشی داشته باشند

همانند شورولت دولوکس بیزنس کوپه، این مرسدس نیز دارای شاسی تقویت شده و سیستم تعلیق ارتقا یافته و مستقل در عقب است. پیشرانه ۶.۲ لیتری LS9 نیز در این خودرو دیده می‌شود هرچند اشاره‌ای به قدرت آن نشده است. همکار قلب تپنده این مرسدس نیز گیربکس ۴ سرعته ۴L85E خواهد بود. فرمان جدید خودرو نیز باعث خواهد شد مانور دادن با مرسدس راحت‌تر باشد. ترمزهای برمبو نیز قدرت توقف این ۳۰۰SEL دوست‌داشتنی را تأمین خواهند کرد. آیکان همچنین سیم‌کشی جدیدی را در نظر گرفته است.

کابین کلاسیک مرسدس بنز ۳۰۰SEL آیکان کاملاً تازه به نظر می‌رسد که دلیل آن وجود مواردی همچون سیستم تهویه مطبوع مدرن و صندلی‌های جلوی گرم شونده خواهد بود. سیستم صوتی جدید با بلندگوهای فوکال و آمپلی‌فایر و بلوتوث نیز جزو موارد شاخص دیگر خواهند بود. آیکان در تولید این خودرو از تریم فولاد ضدزنگ و فولاد نیز استفاده کرده است. جدیدترین عضو خانواده Derelict آیکان در نمایشگاه سما ۲۰۲۲ حضور دارد. قیمت این خودروی خاص از ۴۵۰ هزار دلار شروع می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.