بار بر eT

بار بر eT

بیش از ۶۰ سال است که محصولات تجاری فولکس واگن در خیابان ها در رفت و آمد هستند.وسیله هایی به منظور کمک و فعالیت در زمینه های مختلف مانند حمل ونقل کالا ، خدمات ، تحویل پستی وحتی کمک های اضطراری ……..

در این راستا بخش جهان فردا از گروه پژوهشی فولکس واگن ، همراه با اداره پست آلمان که یکی از بزرگترین مشتریان خودروهای تجاری سبک وزن می باشد و نیز دانشگاه هنر در براونشوایگ به فکر ایجاد وسیله ای برای حمل ونقل و خدمات رسانی در آینده افتادند ، که در نهایت این فعالیت های پژوهشی و همکاری ها منجر به ایجاد یک مدل مفهومی کاملا جدید به نام  eT  برای فعالیت در حوزه خدمات رسانی و تحویل شد.

به گفته ی پروفسور یورگن لئوهلر مدیر گروه پژوهشی فولکس واگن : “برای اینکه ببینیم چگونه می توان در این بخش تحولی ایجاد کرد در ابتدا به تحلیل جریان بازار و نیاز مشتریان پرداختیم و سپس ایده ها را جمع آوری کردیم . در eT ما تلاش خود را بر تولید نزدیک به صفر گازهای گلخانه ای (به دلیل استفاده از موتور کاملا الکتریکی) ، فضای موجود در مناطق شهری ، عملکرد نیمه اتوماتیک در رانندگی و سر انجام طراحی جذاب برای یک خودروی تجاری متمرکز کردیم . برای رسیدن به این اهداف نیم نگاهی هم به آینده داشتیم . ”

با این اوصاف eT می تواند انقلابی در حوزه وسایل نقلیه تجاری سبک وزن ایجاد کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.