بائوجون RC-5W واگن، دلیلی بر علاقه‌مندی چینی‌ها به استیشن‌ها!

بائوجون RC-5W واگن، دلیلی بر علاقه‌مندی چینی‌ها به استیشن‌ها!

شرکت بائوجون که تحت تملک سایک-جنرال موتورز-وولینگ می‌باشد در سال جاری ۶ محصول جدید را عرضه خواهد کرد که یکی از آن‌ها خانواده‌ی RC-5 است که شامل مدل لیفت بک و استیشن با نام RC-5W می‌باشد.

این یک خودروی کامپکت است و اگر می‌خواهید ابعاد آن را حدس بزنید می‌توانید به گلف استیشن فکر کنید. همانند برادر لیفت بک، نسخه استیشن دارای زبان طراحی جدید این شرکت که باعث شده محصولی نسبتاً مدرن خلق شود.

در نمای جلو طراحی جدای چراغ‌ها با دیلایت های افقی نازک در کناره‌ها جلب‌توجه می‌کند. جلوپنجره نیز ما را به یاد مینی ون RM-5 می‌اندازد.

برخلاف مدل لیفت بک، RC-5W دارای ستون‌های D مشکی‌رنگ است تا ظاهر شناوری برای سقف ایجاد شود. در بخش عقب نیز یک جفت چراغ کوچک با نوار مشکی‌رنگی دیده می‌شود که باعث اتصال چراغ‌ها به یکدیگر شده است. در واقع به نظر می‌رسد همین خطوط افقی تأکید اصلی را در بخش عقب دارند.

گفته می‌شود طول/عرض/ارتفاع این خودرو به ترتیب برابر با ۴۶۸۵/۱۸۰۶/۱۴۸۵ میلی‌متر بوده و فاصله بین محوری آن نیز ۲۷۰۰ میلی‌متر اعلام‌ شده است. ابعاد این خودرو تا حدی مشابه گلف استیشن یا اشکودا اوکتاویا استیت است.

از نظر تجهیزات کمبودی وجود نداشته و می‌توان آن را با سانروف، تکنولوژی دستیار راننده، سیستم دوربین محیطی و… سفارش داد. نیروبخش این خودرو نیز پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۴۵ اسب بخار بوده و مصرف سوخت آن نیز ۶.۸ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.