بائوجون ۵۱۰ با برند شورلت در بازارهای جهانی عرضه می‌شود

بائوجون ۵۱۰ با برند شورلت در بازارهای جهانی عرضه می‌شود

بائوجون برندی متعلق به جوینت ونچر سایک-جنرال موتورز-وولینگ (SGMW) است که محصولات آن در بازار چین عرضه می‌شود؛ اما این جوینت ونچر قصد گسترش بازار بائوجون به خارج از چین را دارد و به همین دلیل تاکنون کراس‌اوور ۵۳۰ آن با نام شورلت کاپتیوا در کلمبیا و تایلند و با نام ام‌جی هگتور در هند عرضه شده است. حال مقامات SGMW تأیید کرده‌اند که کراس‌اوور کوچک‌تر ۵۱۰ نیز به دومین محصول جهانی بائوجون تبدیل می‌شود.

این خودرو که قرار است مثل برادر بزرگ‌تر خود با برند شورلت در بازارهای خارج از چین عرضه شود، فعلاً با کد CN180S شناخته می‌شود و رسماً اولین دستگاه آن از خط تولید خارج شده است. گفته می‌شود این کراس‌اوور ساب‌کامپکت در ماه ژوئن رسماً رونمایی شده و به‌تدریج در بازارهای آمریکای جنوبی، مکزیک، خاورمیانه و سایر بازارهای بین‌المللی عرضه خواهد شد.

CN180S در ظاهر به‌جز لوگو و جلوپنجره تفاوت دیگری با بائوجون ۵۱۰ ندارد اما مشخصات فنی آن هنوز اعلام نشده است. بااین‌حال انتظار می‌رود به همان پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر بائوجون ۵۱۰ مجهز باشد که ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال نیروی این موتور هم باید توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی صورت گیرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.