ایربگ های تاکاتا همچنان قربانی می‌گیرد…

ایربگ های تاکاتا همچنان قربانی می‌گیرد…

هوندا تأیید کرد اوایل هفته جاری تصادفی منجر به فوت در مالزی رخ داده و دلیل آن نیز باد کننده معیوب کیسه هوای تاکاتا بوده است.

چند روز پیش راننده یک دستگاه هوندا سیتی ۲۰۰۴ در کوالالامپور مالزی فوت کرده است. گفته می‌شود این بیست و سومین مورد فوتی مرتبط به باد کننده‌های کیسه هوای تاکاتا می‌باشد. بنا به گزارش‌های گوناگون، قطعات فلزی پرتاب شده به خاطر این مشکل می‌تواند در زمان باز شدن کیسه هوا باعث جراحت و مرگ سرنشینان شود.

از میان ۲۳ کشته مرتبط با این مشکل، ۱۹ نفر در محصولات هوندا فوت شده‌اند. ۱۳ نفر از این افراد در آمریکا جان خود را از دست داده درحالی‌که ۵ نفر در مالزی و ۱ نفر هم در استرالیا فوت ‌شده‌اند.

بنا به گزارش هوندای ژاپن، خودروی سیتی حاضر در این تصادف در سال ۲۰۱۵ فراخوان شده اما هرگز بازدید و تعمیر نشده است.

در سپتامبر سال ۲۰۱۷ گفته شد هوندا با پرداخت هزینه ۶۰۵ میلیون دلاری به تعدادی از ادعاها موافقت کرده است.

موافقت هوندا با پرداخت هزینه‌ی ۶۰۵ میلیون دلاری یاد شده بیشترین میزان هزینه‌ای است که یک خودروساز در رابطه با کیسه‌های هوای معیوب تاکاتا صرف کرده است. در مقام مقایسه باید گفت ب ام و، مزدا، سوبارو و تویوتا در کل ۵۵۳ میلیون دلار را برای این موضوع پرداخت کرده‌اند.

حدود ۱۱.۴ میلیون دستگاه خودروی هوندا در آمریکا هم‌اکنون تحت فراخوان بوده درحالی‌که انتظار می‌رود در آینده ۵.۱ میلیون دستگاه خودروی دیگر هم فراخوان شوند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.