ایده‌پردازی برای تبدیل سایبرتراک به یک قایق کاربردی

ایده‌پردازی برای تبدیل سایبرتراک به یک قایق کاربردی

ایده‌های جدید در صنعت

در آینده احتمال تغییر وسایل نقلیه برقی به آن شکلی که امروزه ما تصورش را داریم، وجود دارد. در این راستا شاهد پیدایش ایده‌های بسیاری هستیم که ممکن است روزی، صنعت به سمت آن پیش برود؛ مثلا شرکت جیپ گمان می‌کند که ساخت یک رنگلر با قابلیت حرکت زیر آب هم ممکن است. گویا ایده‌ای هم برای تبدیل سایبرتراک به خودرویی با قابلیت حرکت روی آب وجود دارد.

نام این ایده که به دو شکل اندیشیده شده، «سایبرکت» و «سایبرکت فویلر» است و هر دو آن‌ها از تسلا سایبرتراک (که هنوز نسخه تولیدی آن معرفی نشده است) به‌عنوان وسایل نقلیه آبی استفاده شده است. یکی از این دو خودرو برای بهره‌وری بهتر در آب، از هیدروفویل هم استفاده میکند. شرکت ایده‌پرداز، این کیت را به‌گونه‌ای طراحی کرده است که یک نغر هم بتواند به تنهایی تمام قطعات را روی هم سوار کند و یا درصورت نیاز، آنها را جدا کرده و در قسمت بار سایبرتراک جاسازی کند.

مشخصات

براساس ادعای این شرکت، سایبرکت قادر به پیمایش مسیرهای آبی با حداکثر سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت (۲۲ نات آبی) می‌باشد. بیشترین مسافت قابل پیمایش این دستگاه نیز چیزی حدود ۲۴۸ کیلومتر با سرعت ۱۰ کیلومتر بر ساعت است. سایبرکت فویلر هم با حداکثر سرعت ۶۴ کیلومتر بر ساعت، می‌تواند مانند نسخه بالاتر خود، مقدار یکسانی از مسافت را طبق سرعت اعلام شده بپیماید.

تولید

با وجود اینکه این ایده کمی تخیلی به‌نظر می‌رسد، مالک آن می‌گوید که در حال کار برای ثبت آن به‌شکل یک پتنت است تا بتواند آن را عملی کند. برای خرید آن نیازی به ودیعه نیست، چراکه سازنده نیز می‌داند که موفقیت این طرح به رونمایی رسمی نسخه نهایی سایبرتراک بستگی دارد. شرکت‌هایی که پیش از معرفی نهایی یک محصول نظیر سایبرتراک، به تولید لوازم جانبی و مدل‌های متنوع از آن می‌پردازند باید به بخش زیادی از اطلاعات این محصولات دسترسی داشته باشند و سازنده سایبرتراک یعتی شرکت تسلا، با قوانین خاص خود جلو می‌رود و قابل پیش‌بینی نیست.

پس از رونمایی نسخه پیش‌تولیدی سایبرتراک در سال ۲۰۱۹، تلاش‌های بسیاری در زمینه تبدیل این خودرو به خودرویی بهتر و قابل‌تر انجام شده است تا مردم بتوانند از حداکثر ظرفیت و توان آن استفاده کنند. بسیاری از آن ایده‌پردازان، در حالی‌که تسلا به آماده‌سازی نهایی وانت خود می‌پردازد، به توسعه طرح‌هایشان روی آورده‌اند. تا زمانی که کسی یکی از این ایده‌ها را عملیاتی نسازد، احتمال وقوع یا درصد موفقیتشان معلوم نیست؛ تا آن زمان حتی درباره موفقیت این ایده‌ها در بازار هم نمی‌توان دیدگاه قطعی داشت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.