اگزوز سبک‌وزن آکراپوویچ برای بی‌ ام‌ و M3 و M4

اگزوز سبک‌وزن آکراپوویچ برای بی‌ ام‌ و M3 و M4

آکراپوویچ در حال عرضه سیستم‌های اگزوز جدید و وسایل جانبی فیبر کربنی برای بی‌ام‌و M3 کد G80 و M4 کد G82 است. البته مهم‌ترین محصول این شرکت اگزوز تیتانیومی جدید است که از متریال استفاده شده در مسابقات تولید شده است. این سیستم اگزوز تیتانیومی وزن کمی دارد و با خروجی‌های فیبر کربنی دست‌ساز همراه می‌شود. واضح است که چنین سیستم اگزوزی تأثیر بسیار مثبتی روی صدای تولیدی نسل جدید محصولات M دارد.

وزن این سیستم اگزوز ۳۵ درصد کمتر از نمونه استاندارد است و از یک جفت قالب ویژه سود می‌برد. سیستم موردبحث همچنین دارای کیت کنترل ویژه برای ایجاد تجربه شنیداری کامل است. طبیعتاً میزان صدا را می‌توان بر اساس تجربه رانندگی تنظیم کرد به گونه‌ای که صدای متفاوتی در زمان تردد در بزرگراه‌ها و همچنین رانندگی‌های پرفشار تولید می‌شود.

اما آکراپوویچ نه تنها معتقد است این سیستم اگزوز صدای بهتری تولید می‌کند بلکه به نظرش باعث بهبود ظاهر خودرو نیز می‌شود. خروجی‌های این سیستم اگزوز از طراحی جدید با شکل هشت‌ضلعی سود می‌برند و از جنس تیتانیوم سبک‌وزن هستند. بخش بیرونی آن‌ها نیز از فیبر کربن تولید شده است. برای خریداران سنتی‌تر طراحی استوانه‌ای کلاسیک نیز وجود دارد که از همان متریال تولید شده است. برای ایجاد جذابیت بصری جدید، گزینه اضافه کردن دیفیوزر فیبر کربنی دست‌ساز به این خودروها نیز وجود دارد. این سیستم‌های اگزوز توسط خود آکراپوویچ تولید شده‌اند و تأییدیه ABE را نیز دارند.

همان‌گونه که انتظار دارید پرفورمنس هنوز هم نقش مهمی در فرایند توسعه این اگزوزها ایفا می‌کند. این سیستم تیتانیومی باعث افزایش ۱۰.۹ اسب بخاری قدرت در دور ۶ هزار و افزایش ۱۳.۹ نیوتون متری گشتاور در دور ۵ هزار می‌شود. این را آکراپوویچ با تست داینوی بی‌ام‌و M4 کامپتیشن و مقایسه آن با نسخه استوک می‌گوید. این شرکت می‌گوید نیازی به برنامه‌ریزی دوباره پیشرانه نیست و تأییدیه ECE را برای خودروهای دارای فیلتر ذرات دریافت می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.