اپلیکیشن «دیجی‌کالا جت» عرضه شد؛ سفارش سوپرمارکتی آنلاین و دریافت در سی دقیقه

اپلیکیشن «دیجی‌کالا جت» عرضه شد؛ سفارش سوپرمارکتی آنلاین و دریافت در سی دقیقه

اپلیکیشن دیجی‌کالا جت در استورهای اندرویدی و iOS در دسترس عموم قرار گرفت تا کاربران این سرویس بتوانند راحت‌تر خریدهای سوپرمارکتی خود را تهیه کنند.

دیجی‌کالا برای پاسخ به نیاز مشتریان خود در زمینه تحویل سفارش‌های سوپرمارکتی با ارسال رایگان و در بازه زمانی 30 دقیقه‌ای اقدام به راه‌اندازی سرویسی به نام دیجی‌کالا جت کرده بود. این سرویس، پلتفرم جدیدی در کنار دیجی‌کالاست که مخصوص خریدهای لحظه‌ای و ارسال سریع محصولات سوپرمارکتی طراحی شده است.

دیجی‌کالا جت در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، مشهد و شیراز ارائه خدمات می‌کند اما به گفته مدیران آن، به زودی بر تنوع محصولات ارسالی افزوده شده و تا پایان امسال تمام شهرهای بزرگ ایران را پوشش خواهد داد. دیجی کالا جت جدیدترین سرویس سفارش آنلاین سوپرمارکتی در ایران است که با وعده ارسال سفارشات زیر ۳۰ دقیقه راه افتاده و در حال حاضر هزینه ارسال سفارشات برای کاربران در آن رایگان است.

محصولات سوپرمارکتی دیجی‌کالا جت به دو روش تامین می­‌شود؛ همکاری با فروشگاه‌­های زنجیره‌­ای مطرح و معتبر و همینطور انبارهای اختصاصی کالاهای سوپرمارکتی دیجی‌کالا در مناطق مختلف شهر با نام «جت مارت» که امکان بیشترین تنوع کالایی را از بهترین برندها و با مناسب‌­ترین قیمت‌­ها و در سریع‌ترین زمان ارسال فراهم می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.