اولین پکیج تیونینگ برای مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز

اولین پکیج تیونینگ برای مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز

اگر شما مالک کوپه‌ای اسپورت هستید که با قیمت بیش از ۳۰۰ هزار دلار به فروش می‌رسد و عنوان سریع‌ترین خودروی تولیدی نوربرگ رینگ را نیز در اختیار دارد به احتمال زیاد به فکر ایجاد تغییرات در آن نخواهید بود. فقط خودرو را تحویل گرفته و هر از گاهی با آن به پیست رفته و لذت می‌برید. این‌طور نیست؟

اما ویلز اند مور طرز تفکر متفاوتی دارد و اولین پکیج تیونینگ خود را برای مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز معرفی کرده است. این پکیج که سیستم آداپتر آندرداک قفل مرکزی خوانده می‌شود یک دست رینگ فورج کاری شده با حالت قفل مرکزی را شامل می‌شود.

این سیستم دارای پیچ‌های منیزیومی است که به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به تعویض کل چرخ اقدام به ایجاد تغییر در رینگ‌های خودروی خود بکنید. به این ترتیب می‌توان این رینگ‌ها را در هر خودرویی از جمله نسخه سطح بالای مرسدس-ای ام جی GT بکار برد.

اما این رینگ‌های ۲۰ اینچی فورج کاری شده دارای طراحی ۵ پره دوبل هستند که با رنگ‌های متنوعی در دسترس می‌باشد. ویلز اند مور البته محدودیتی از این نظر قائل نشده و کافی است شما درخواست رنگ خاصی را داشته باشید تا آن‌ها رنگ خاص شما را فراهم کنند. این رینگ‌ها فقط بین ۹ تا ۱۲ کیلوگرم وزن دارند.

البته بهبودهای افترمارکتی GT بلک سریز به رینگ‌ها محدود نمی‌شود. ویلز اند مور همچنین قدرت پیشرانه را به ۷۸۹ اسب بخار و گشتاور را به ۸۷۰ نیوتون متر رسانده که دلیل آن ارتقای واحد کنترل پیشرانه می‌باشد. این تغییرات باعث شده حداکثر سرعت خودرو به ۳۳۶ کیلومتر در ساعت برسد.

البته که قدرت بیشتر باید با ترمز قوی‌تری همراه شود و به همین خاطر ویلز اند مور از دیسک‌های ترمز کربن سرامیکی و لنت‌های ویژه استفاده کرده است. ویلز اند مور مدعی شده این سیستم ترمز ۵۰ درصد اصطکاک بیشتری را فراهم می‌کند. نهایتاً هم یک سیستم اگزوز اسپورت روی مرسدس-ای ام جی GT بلک سریز نصب شده تا غرش ترسناک‌تری داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 18 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.