اولین ون مسافرتی الکتریکی بر پایه مرسدس بنز EQV معرفی شد

اولین ون مسافرتی الکتریکی بر پایه مرسدس بنز EQV معرفی شد

صنعت خودروهای تفریحی و موتورهوم اروپا با ارائه نسخه شکل گرفته بر اساس مرسدس بنز EQV الکتریکی متحول شده است. این محصول توسط کمپانی سوئیسی سورتیمو والتر روگ معرفی شده و بنابراین مشتریان با آن می‌توانند تجربه یک سفر بدون آلایندگی را نیز داشته باشند.

EQV معادل الکتریکی ون مرسدس V کلاس بوده و سورتیمو از این خودرو به عنوان نقطه شروع کار خود استفاده کرده است. این شرکت طیف متنوعی از بهبودها را در نظر گرفته و حاصل کار نیز یک کمپر جمع‌وجور و بی‌صدا بوده است. از جمله ویژگی‌های این خودروی خانه‌به‌دوش می‌توان به سقف پاپ آپ با پانل‌های خورشیدی اشاره کرد که خروجی ۴۰۰ واتی را برای شارژ باتری تأمین می‌کند. سقف یاد شده همچنین فضای بیشتری را برای داخل ون ارائه می‌کند و یک تخت نیز در آنجا وجود دارد. در بخش پایین‌تر یک تخت تاشونده نیز در دسترس است که فضای استراحت خوبی را فراهم می‌کند.

فعلاً خبری از اضافه‌وزن این تجهیزات که بر EQV تحمیل شده و روی شعاع حرکتی آن تأثیر گذاشته منتشر نشده است. مرسدس در حال حاضر خودروی خود را با دو نوع قوای محرکه عرضه می‌کند. مدل EQV 300 دارای باتری ۹۰ کیلووات ساعتی و شعاع حرکتی ۳۲۶ تا ۳۶۳ کیلومتر بوده درحالی‌که مدل EQV 250 به باتری ۶۰ کیلووات ساعتی مجهز شده و شعاع حرکتی آن به ۲۱۳ تا ۲۳۶ کیلومتر می‌رسد. هر دو نسخه یاد شده با طول ۵۱۴۰ و ۵۳۷۰ میلی‌متری در دسترس هستند.

این خودروی الکتریکی با سیستم ناوبری هوشمندی عرضه می‌شود که از مدیریت شعاع حرکتی فعال برخوردار بوده و بنابراین مشتریان نگرانی از بابت خالی شدن باتری‌ها نخواهند داشت. سورتیمو اشاره‌ای به قیمت محصول خود نداشته اما قیمت مرسدس EQV در آلمان از ۶۷۸۱۸ یورو برای نسخه کوتاه EQV 250 شروع شده و گران‌ترین نسخه نیز از نوع EQV 300 طویل است که ۷۲۲۸۰ یورو قیمت دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.