اولین تیزر رسمی از پرچم‌دار جدید دی اس

اولین تیزر رسمی از پرچم‌دار جدید دی اس

دی اس در نمایشگاه ژنو امسال از یک خودروی مفهومی جدید و یک مدل تولیدی پرده‌برداری خواهد کرد. هرچند این شرکت فرانسوی از لو دادن جزئیات خودداری می‌کند اما می‌گوید که مدل تولیدی یک نسخه ارتقا یافته بوده و مدل کانسپت نیز یک محصول پیشرفته و فناورانه برای نمایش یک دوره جدید است.

DS تعدادی تیزر در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و با وجود اینکه هنوز نمی‌توان با قاطعیت نظر داد اما شایعه شده که این تصاویر مربوط به مدل DS9 پرچم‌دار است که پیش از این تصاویر جاسوسی آن نیز منتشر شده بود. در واقع DS9 فست‌بک که در چین مشاهده شده، نسخه تغییر یافته‌ای از پژو ۵۰۸ طویل می‌باشد.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید این مدل از یک جلوپنجره مشبک با حاشیه‌ای کرومی سود می‌برد. این حاشیه به درون چراغ‌های جلو نیز امتداد یافته‌اند. چراغ‌های روزتاب LED نیز به شکل نوار باریک عمودی دیده می‌شوند.

در تصاویر دیگر نیز می‌توان خطوط سیال بدنه را دید که شخصیتی قدرتمند بدان می‌بخشند. همچنین چراغ‌های عقب از طراحی خاص جواهر مانندی بهره می‌برند. کنسول نیز طرحی مینیمالیستی خواهد داشت.

ویژگی‌های فنی این خودرو هنوز مشخص نیست اما روی پلتفرم EMP2 پژو-سیتروئن قرار می‌گیرد که فاصله بین دو محور آن ۲۸۹۵ میلی‌متر می‌باشد. همچنین در خبرها آمده که DS9 با دو پیشرانه متفاوت عرضه می‌شود که مدل پایه مجهز به موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربو با قدرت ۱۹۷ اسب بخار بوده و نسخه دیگر هم هیبریدی E-Tense می‌باشد. 

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.