اولین تصاویر مرسدس کلاس C جدید

اولین تصاویر مرسدس کلاس C جدید

بعد از نمایش تصاویر داشبورد و فضای داخلی، حالا نوبت انتشار تصاویر نخست از بدنه خودروی کوچک سدان بنز است. مرسدس بنز کلاس سی ۲۰۱۵ با الهام از برادر بسیار بزرگ‌تر و لوکس‌تر و البته گران قیمت خود یعنی کلاس S طراحی شده و همان گونه که انتظار داشتیم و پیش از این هم در CLA و حتی A کلاس جدید هم دیده بودیم، با چراغهای مشابه و خطوط قوی بدنه و هواکشهای بزرگ خود کاملاً از طراحی نسل قبلی خود متمایز است.

زیربنای خودرو بر اساس پلتفرم انعطاف پذیر و مدرن MRA ساخته شده که در همانند مدلهای بزرگ‌تر کلاس E و S می‌باشد و طبق معمول ویژگی دیفرانسیل عقب و ماژولار بودن و ترکیبی از مواد با استحکام بالای فولادی و آلومینیومی و حتی کامپوزیتی را شامل می‌شود. این ساختار باعث شده تا ۱۰۰ کیلوگرم از وزن کلاس C کاسته شود و به مهندسان اجازه می‌دهد تا خودرویی امن‌تر و سفت و سخت‌تر نسبت به قبل بسازند.

ویژگیهایی نظیر تعلیق بادی و سیستم نظارت بر اطراف خودرو و سیستم ترمز فعال نیز از برادران بزرگتر به کلاس سی راه یافته است.

انتظار می‌رود مدل پایه با موتور ۱.۸ لیتری توربو عرضه شود و طیف وسیعی از موتور های بنزینی و دیزلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. مدلهای AMG با موتور ۴ لیتری V8 نیز در نوک پیکان این کلاس قرار می‌گیرند تا به خوبی در مصاف با ب ام و های سری ۳ با دست پر به میدان بروند. اولین حضور رسمی کلاس C جدید در نمایشگاه دیترویت خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.