اولین تصاویر رسمی از دومین نسل پژو ۳۰۸

اولین تصاویر رسمی از دومین نسل پژو ۳۰۸

نمایشگاه خودروی فرانکفورت احتمالاً محل رونمایی از جدیدترین مدل پژو ۳۰۸ خواهد بود. خودروی محبوبی که پیش از تبدیل شدن به ۳۰۹ تغییرات زیادی را به خود خواهد دید.

۳۰۸ جدید چیزی فراتر از فیس لیفت اعلام شده و آن را نسل دوم این خودرو نیز می دانند. خودرویی که شباهت بسیاری به کلاس A جدید بنز پیدا کرده و شاید انتخابی برای آنان باشد که پول خرید کلاس A را ندارند! پژو ۳۰۸ بعنوان یک خودروی هاچ بک داغ بروی پلتفرم ماژولار جدید EMP2 پژو ساخته می شود که شامل ۱۱۶ ابداع و تکنولوژی انحصاری جدید است. با طولی به اندازه ۴.۲۵ متر و ارتفاع ۱.۴۶ متر و صندوق باری با حجم ۴۷۰ لیتر، نسبت به سلف خود تا ۱۴۰ کیلوگرم، وزن کمتری را هم ارائه می کند.

بیش از طراحی بیرونی بدنه، طراحی داخلی، چشم نواز، زیبا و مدرن شده است. ارگونومی بهبود یافته همراه با شکل اسپرت فرمان و کنسول ساده و در عین حال پیشرفته مجهز به صفحه نمایش لمسی بزرگ ۹.۷ اینچی یکپارچه با داشبورد، نشانگرهای جدید، دریچه های تهویه متفاوت، دسته دنده و سایر اقلام و تجهیزات باز طراحی شده از نکات توجه بر انگیز این اتومبیل فرانسوی اصیل می باشند.

هنوز جزئیات و مشخصات این ماشین اعلام نشده و اطلاعات و تصاویر با کیفیت تری نیز منتشر نشده اند. اما گفته می شود موتور سه سیلندر ۱.۲ لیتری به خانواده ۱.۶ لیتری THP بنزینی و HDi دیزلی اضافه خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.