اولین تصاویر جاسوسی از نسل جدید هوندا HR-V

اولین تصاویر جاسوسی از نسل جدید هوندا HR-V

هوندا قصد به‌روزرسانی کراس‌اوور کامپکت خود را دارد. باورکردنی نیست که این کراس‌اوور هفت ساله شده و اکنون زمان تجدیدنظر روی آن رسیده است. HR-V اواخر سال ۲۰۱۳ وارد بازار ژاپن شد و البته تا سال ۲۰۱۶ به سواحل آمریکا نرسیده بود. بنابراین برای بسیاری هنوز این خودرو تازگی خود را دارد.

با این حال رقابت در سگمنت کراس‌اوورهای کامپکت بسیار فشرده و سخت شده است و با وجود بازیگران بی‌شمار، نیاز به روزآمد کردن محصولات بیشتر احساس می‌شود. به همین دلیل است که هوندا دست‌به‌کار شده و نسل بعدی HR-V را در جاده‌های اروپا آزمایش می‌کند. هرچند به نظر می‌رسد این خودرو تقریباً آماده تولید باشد.

پوشش استتاری بدنه تقریباً جزئیات را پنهان کرده است. اما تغییرات اساسی روی بدنه آشکارند. ستون‌های عقب بسیار بزرگتر شده‌اند و شیشه عقب نیز شیب تندتری دارد. این طرح، زیبایی بیشتری دارد و کراس‌اوورهای کوپه را داعی می‌کند.

در قسمت جلو، یک جلوپنجره مشبک بزرگتر قرا می‌گیرد و چراغ‌های ظریف‌تری نیز پیرامون آن دیده می‌شوند که کاملاً به پهلوها کشیده شده‌اند و فرم نوک تیزی به جلوی خودرو داده‌اند.

در مورد فضای کابین هیچ تصویری وجود ندارد اما شایعات از نمایشگر لمسی بزرگ خبر می‌دهند که البته کاملاً طبیعی است.

در مورد پیشرانه هم نسخه هیبریدی مشابه با هوندا فیت با نام e:HEV مورد انتظار است. هوندا HR-V ابتدا وارد بازار ژاپن می‌شود و اندکی بعد در بازارهای امریکا نیز ورود خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.