اولین تصاویر جاسوسی از فراری پورتوفینو فیس لیفت

اولین تصاویر جاسوسی از فراری پورتوفینو فیس لیفت

در ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۷ بود که فراری از جایگزین کالیفرنیا T رونمایی کرد. این خودرو که پورتوفینو نام داشت در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۷ و با نامی جدید، قدرتی بیشتر و پرفورمنسی بهتر نسبت به پدر خود معرفی گردید. امروز این کمپانی ایتالیایی روی نسخه فیس لیفت سوپرکار ۸ سیلندر و روباز خود کار می‌کند.

در تصاویر منتشر شده از آلمان، پورتوفینوی نونوار شده فورا قابل‌تشخیص بوده و پوشش‌های استتاری چندانی ندارد. این پوشش استتاری فقط در نمای جلو بکار رفته جایی که شاهد سپر بازنگری شده و چراغ‌های جدید الهام گرفته از فراری رومای جدید هستیم.

در بخش عقب خبری از پوشش‌های استتاری نبوده و فکر می‌کنیم نمای عقب خودرو تغییری نخواهد داشت. مورد جالب اینکه این پروتوتایپ در سمت چپ پلاک عقب کمی آسیب‌دیدگی دارد.

ظاهراً تغییرات مهم‌تر در بخش فنی رخ خواهد داد. باور بر این است پورتوفینو فیس لیفت از جدیدترین نسخه پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربو سود خواهد برد و به خاطر اضافه شدن فیلتر ذرات بنزین استانداردهای آلایندگی اروپایی را پاس خواهد کرد. به احتمال زیاد قدرت ۵۹۱ اسب بخاری این پیشرانه به حدود ۶۱۲ اسب بخار موجود در روما خواهد رسید. همچنین یک گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه جدید نیز می‌تواند جایگزین گیربکس ۷ سرعته فعلی شود.

پورتوفینو حدود دو و نیم سال است که در بازار حضور داشته و بنابراین موعد عرضه نسخه فیس لیفت آن نزدیک است. احتمالاً معرفی این خودرو در اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال ۲۰۲۱ رخ خواهد داد.

به‌روزرسانی: همین پروتوتایپ ظاهراً در آگوست سال پیش نیز دیده شده و برخی منابع خبری از آن به عنوان خودروی تست برای روما نام می‌بردند. به نظر نمی‌رسد که آن خودرو با نسخه کنونی دیده شده تفاوتی داشته باشد و بنابراین احتمال دارد این خودرو نسخه فیس لیفت پورتوفینو نباشد. فعلاً نمی‌توان هویت دقیق خودروی یاد شده را تائید کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.