اولین تصاویر از کابین مرسدس-ای ام جی S63e جدید

اولین تصاویر از کابین مرسدس-ای ام جی S63e جدید

مرسدس-ای ام جی به سرعت در حال گسترش سبد محصولات پرفورمنس خود است. پس از معرفی مدل EQS در نمایشگاه مونیخ به عنوان اولین محصول الکتریکی و پرفورمنس این شرکت، نسل جدید SL نیز تا چند روز دیگر به نمایش درخواهد آمد. طی روزهای اخیر شاهد تست GLC 63 جدید هم بوده‌ایم و حالا نوبت به S63e رسیده که یک‌بار دیگر در تور عکاسان صنعتی بیفتد. این بار می‌توانیم نگاهی به کابین پیشرفته S63e جدید داشته باشیم.

همان‌گونه که انتظار می‌رفت کابین این خودرو از S کلاس استاندارد گرفته شده است. پروتوتایپ رؤیت شده به همان نمایشگر ۱۲.۸ اینچی مدل‌های عادی مجهز بوده و پشت آمپرهای دیجیتالی وسیعی نیز در آن نصب شده است. ما انتظار داریم هایپر اسکرین ۵۶ اینچی مرسدس نیز به‌صورت سفارشی در اختیار خریداران قرار گیرد.

نکته جالب اینکه مرسدس-ای ام جی داخل درب‌ها و کنسول مرکزی را با کارتن پوشانده است. AMG S63e در مقایسه با نسخه استاندارد S کلاس از سیستم تعلیق سفت تر و کم ارتفاع‌تر سود برده و به رینگ‌ها و ترمزهای بزرگ‌تر و سیستم اگزوز با چهار خروجی مجهز است. S63e به لطف جلوپنجره پانامریکانا، سپرهای گیراتر و دیفیوزر عقب متفاوت از سایر نسخه‌ها متمایز خواهد شد.

همان‌گونه که درگاه شارژ نسخه پیش‌تولیدی S63e نشان می‌دهد این خودرو از قوای محرکه پلاگین هیبریدی استفاده خواهد کرد و انتظار می‌رود این مجموعه شامل پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو و واحد الکتریکی با قدرت حدود ۷۰۰ اسب بخار باشد.

این خودرو قدرت بیشتری نسبت به نسل پیشین مرسدس-ای ام جی S63 با قدرت ۶۰۳ اسبی خواهد داشت. شاید S63e قوی‌ترین نسخه از S کلاس نباشد زیرا گفته شده مدل قوی‌تر S73e با قدرت فراتر از ۸۰۰ اسب بخار نیز در دست توسعه است.

بیش از یک سال است که تصاویر جاسوسی S63e منتشر می‌شود و به نظر می‌رسد این خودرو در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. شاید نمایشگاه لس‌آنجلس ۲۰۲۱ فرصت مناسبی برای رونمایی از این خودرو باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.