اوباش موتورسوار با چکش به بوگاتی شیرون حمله کردند

اوباش موتورسوار با چکش به بوگاتی شیرون حمله کردند

راندن یک هایپرکار چند میلیون دلاری در شهرها قطعاً با جلب‌توجه زیادی همراه است. متأسفانه این موضوع برای مالک یک بوگاتی شیرون در بریتانیا به بدترین شکل ممکن رخ داده و یک موتورسوار با چکش به این خودرو حمله کرده است. به گزارش carscoops، درحالی‌که بیشتر مردم بوگاتی را در پشت چراغ‌قرمز تحسین می‌کنند و یا با آن عکس می‌گیرند، عده‌ای هم هستند که به ثروت مالک این دست از خودروها حسادت کرده و سعی می‌کنند اشیای ارزشمندی را از داخل این خودروها بدزدند. احتمالاً درباره این بوگاتی شیرون نیز موضوع یاد شده رخ داده و یکی از شاهدان این صحنه از کل حادثه با گوشی خود فیلم‌برداری کرده است. این کلیپ در شبکه‌های اجتماعی به شدت پربیننده شده است.

موتورسوار موردبحث که کلاه ایمن بر سر داشته چندین بار با چکشی فلزی به بدنه بوگاتی شیرون ضربه می‌زند. نکته جالب اینکه موتورسوار تنها نبوده و نفر دیگری هم نزدیک او حرکت می‌کند. اگرچه هدف این دو موتورسوار مشخص نیست اما به نظر می‌رسد آن‌ها تلاش می‌کنند شیشه جانبی این هایپرکار را شکسته و به کابین دسترسی پیدا کنند و احتمالاً اشیای گران‌قیمتی را بدزدند. خوشبختانه شیشه بوگاتی شیرون قوی‌تر از انتظار آن‌ها بوده و کاملاً نمی‌شکند و راننده و اشیای ارزشمند او در امان می‌مانند.

همانند کاری که اکثر افراد انجام می‌دهند، راننده این خودرو پا روی میدونی گاز گذاشته و از صحنه فرار می‌کند. موتورسوارها نیز شانسی در برابر یک خودروی ۱۴۷۹ اسب بخاری نخواهند داشت و بنابراین با رها کردن قضیه سعی می‌کنند تا حد امکان مشکوک به نظر نرسند. به گفته یکی از شرکت‌های فعال در زمینه ارتقای خودروهای گران‌قیمت، این نوع حملات در لندن به وفور رخ می‌دهند و به مشکلی جدی برای مالکان سوپر اسپرت‌ها و هایپرکارها  تبدیل شده‌اند. یکی از یوتیوبرهای معروف در کامنت های مربوط به این حادثه گفته که تلاش کنید این کار را در آمریکا انجام دهید! در واقع اشاره او به وجود میزان زیادی از سلاح‌ها در آمریکاست. به‌هرحال این رفتار غیرقانونی باید توسط پلیس بررسی شود. مالک بوگاتی احتمالاً از این کلیپ برای گرفتن خسارت از بیمه استفاده می‌کند چراکه قطعات یدکی بوگاتی قیمت بسیار بالایی دارند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 15 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.