اهداف فراری در سال ۲۰۲۱، به دنبال مدیرعامل جدید…

اهداف فراری در سال ۲۰۲۱، به دنبال مدیرعامل جدید…

فراری گفته در حال حاضر عجله‌ای برای یافتن مدیرعامل جدید نداشته و اهداف مالی خود برای سال ۲۰۲۱ را نیز اعلام کرده است.

این سوپر اسپورت ساز محبوب ایتالیایی که سال ۲۰۲۰ را با افت ۱۰ درصدی سود خود به پایان رساند اظهار داشته به دنبال افزایش ملایم سود خود در سال جاری میلادی است. به‌طور خاص فراری انتظار دارد درآمد خود پیش از مالیات و کسورات دیگر در سال ۲۰۲۱ بین ۱.۴۵ تا ۱.۵۰ میلیارد یورو باشد. این در حالی است که سود این خودروساز در سال گذشته برابر با ۱.۱۴ میلیارد یورو بوده است.

از زمان بازنشستگی سورپرایز کننده لوئیس کامیلری در ماه دسامبر ۲۰۲۰ جان الکان سکان هدایت فراری را به‌صورت موقت بر عهده گرفته است. ایتالیایی‌ها فعلاً اشاره‌ای به گزینه‌های جانشینی کامیلری نکرده‌اند.

فراری گفته است: “مدیران فراری فرایند انتخاب جایگزین لوئیس کامیلری را مدیریت می‌کنند.” در خبرهای پیشین آمده بود که کل فرایند انتخاب نفر شماره ۱ فراری در زمان مقتضی انجام خواهد شد.

تحلیلگران Citi می‌گویند اگرچه فراری نتایج خوبی را در سه‌ماهه پایانی سال پیش بر جای گذاشته اما آمار و ارقام امسال مشکل‌سازتر هستند.

آن‌ها گفته‌اند: “از نظر ما استراتژی فراری در سال جاری به نوعی ناامیدکننده بوده است.” این موسسه همچنین پیش‌بینی ۳۵۰ میلیون یورویی جریان آزاد نقدینگی را برای فراری داشته درحالی‌که این رقم در سال ۲۰۱۹ برابر با ۶۷۵ میلیون یورو بوده است.

بلومبرگ می‌گوید فراری برای یافتن مدیرعامل جدید خود نگاهی به مدیران سطح بالای صنعت لوکس سازی داشته و لیست آن شامل افرادی همچون مارکو بیزاری مدیرعامل گوچی، استفانو ساسی مدیرعامل اسبق والنتینو و تام دیکسون مدیرعامل Hans GS Hoegstedt می‌باشد. البته فراری کاندیدهای خاصی را نیز از صنعت خودرو مدنظر دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 16 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.