انفجار تسلا مدل S با آدمک ایلان ماسک درون آن!

انفجار تسلا مدل S با آدمک ایلان ماسک درون آن!

این داستان در فنلاند اتفاق افتاده یعنی جایی که توماس کاتانین مالک یک دستگاه تسلا مدل S سال ۲۰۱۳ تصمیم گرفته خودروی خود را منفجر کند!

البته او به دنبال جلب‌توجه صرف نبوده بلکه به نظر می‌رسد تصمیم او ناشی از خشم و ناامیدی بوده است.

بر اساس آنچه در ویدئوی منتشر شده دیده می‌شود، پس از دوره‌ای لذت‌بخش از مالکیت این خودرو چندین خطا در پشت آمپرها ظاهر شده و برای رساندن خودرو به مرکز سرویس تسلا مالک مجبور به استفاده از یدک‌کش می‌شود.

پس از یک ماه مالک نامه‌ای از تسلا دریافت می‌کند مبنی بر اینکه خودرو بدون تعویض مجموعه باتری نمی‌تواند درست شود و این کار هزینه‌ای ۲۰ هزار یورویی دارد. در نظر داشته باشید که این خودرو ۸ سال سن داشته و بنابراین دیگر شامل گارانتی نمی‌شود.

ما از داستان کامل خبر نداریم اما مالک نگران بوده که شاید با تعویض باتری خودرو به‌صورت کامل درست نشود و هزینه‌های آن بالاتر از چیزی باشد که قبلاً اعلام شده است.

این مالک ناراضی تصمیم گرفته خودروی خود را با استفاده از ۳۰ کیلوگرم دینامیت منفجر کند. تیم مسئول این انفجار همچنین آدمک ایلان ماسک مدیرعامل تسلا را نیز درون خودرو قرار داده‌اند.

خب پس از انفجار تنها چند تکه از خودرو باقی مانده اما به نظر می‌رسد مالک از نتیجه کار راضی بوده است! او می‌گوید احتمالاً اولین نفری است که یک تسلا را منفجر می‌کند.

به‌هرحال صرف‌نظر از آنچه در واقعیت اتفاق افتاده، نگرانی‌ها درباره هزینه‌های نگهداری خودروهای الکتریکی پس از پایان دوران گارانتی واقعاً جدی است. این موضوع به ویژه درباره تسلا صدق می‌کند چراکه اکوسیستمی بسته دارد و بنابراین فرصت‌های زیادی برای شرکت‌های متفرقه وجود ندارد.

قبلاً نیز اخبار زیادی درباره هزینه‌های بالای تعویض باتری‌ها وجود دارد. یکی از متخصصان تعمیر محصولات تسلا قبلاً به سختی‌های تعویض و تعمیر باتری و سایر بخش‌های محصولات این شرکت اشاره داشته‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.