انتقال نیرو به هر چهار چرخ مرسدس ویتو

انتقال نیرو به هر چهار چرخ مرسدس ویتو

قضاوت در مورد اینکه خودروهای ون می‌توانند باز هم محبوبیت سابق خود را به دست آورند یا خیر، دشوار شده است. در عوض سازندگان خودرو می‌خواهند با افزودن قابلیت‌های گوناگون و کارایی بالاتر به خودروهای ون و مینی ون، همچنان امید به زندگی را در این خودروها، زنده نگاه دارند. بنابراین دیدن یک مرسدس ویتو با سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ در این اوضاع، باعث تعجب نخواهد شد.

ویتوی جدید ۴×۴ با توزیع گشتاور ۴۵ درصد روی محور جلو و ۵۵ درصد روی محور عقب و سیستم کشش الکترونیکی ۴ETS همراه با ESP و ASR به خوبی عملکردی کاربردی در مسیرها و جاده‌های مختلف به نمایش خواهد گذاشت. سازوکار جمع و جور سیستم درایو چهار چرخ در فقدان یک قفل دیفرانسیل معمول، بدین معنی است که نسخه ۴×۴ مرسدس ویتو تنها ۵۰ کیلوگرم، وزن بیشتری از مدل دیفرانسیل عقب آن دارد.

تطبیق‌پذیری این خودرو با مسیرهای لغزنده و برفی و قابلیت کشش مناسب باعث اغوای متریان ثروتمندی می‌شود که به دنبال چنین خودروهایی هستند. قدرتمندترین نسخه ویتو از یک موتور توربودیزل ۲.۱ لیتری سود می‌برد که ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۴۴۰ نیوتن متر گشتاور دارد و با کمک یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک ۷G ترونیک، سواری فراتر از انتظاری را ارائه می‌نماید. ویتو ۱۱۹ بلوتک می‌تواند به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد و مصرف سوخت ترکیبی آن تنها ۶.۴ لیتر در صد کیلومتر می‌باشد. این پیشرانه با استانداردهای یورو ۶ سازگار است و در هر کیلومتر، ۱۶۹ گرم دی اکسید کربن تولید می‌کند.

قیمت ویتوی ۴×۴ در آلمان در نسخه ۱۹۰ اسبی به ۳۶ هزار یورو می‌رسد در حالی که برادران ضعیف‌تر آن با پیشرانه‌های ۱۳۶ و ۱۶۰ اسبی نیز به‌زودی با قیمتی پایین‌تر روانه بازار خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.