انتقاد نمایندگی‌های میتسوبیشی از سبد محصولات قدیمی

انتقاد نمایندگی‌های میتسوبیشی از سبد محصولات قدیمی

تا زمان نگارش این خبر و تا چند سال پیش سبد محصولات میتسوبیشی در آمریکا فقط از ۴ خودرو تشکیل شده است. البته اگر اوت لندر پلاگین هیبریدی و میراژ G4 سدان را خودروهای جداگانه حساب کنید این میزان به ۶ خودرو خواهد رسید.

از این خودروها فقط اوت لندر وارد نسل جدید خود در مدل ۲۰۲۲ شده درحالی‌که اکلیپس کراس نیز اوایل امسال به‌روزرسانی عمده‌ای داشته است. میراژ هاچبک و G4 سدان نیز با ظاهر جدیدتری پدیدار شده‌اند.

نمایندگی‌های میتسوبیشی در کل از عرضه نسل جدید اوت لندر که زیرساخت مشترکی با نیسان روگ دارد خوشحال هستند. رایان گرمور مدیر نمایندگی اوبراین اتو تیم در ایلیونویز گفته که اوت لندر جدید بهترین محصول میتسوبیشی در چند سال اخیر می‌باشد.

البته نمایندگی‌های این خودروساز نگرانی‌های خود درباره آینده میتسوبیشی را نیز ابزار داشته‌اند. واضح است که اشاره آن‌ها به سایر محصولات این برند بوده است.

اوت لندر اسپورت هنوز هم همان خودرویی است که از سال ۲۰۱۱ در بازار حضور داشته و سابقه میراژ نیز به سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد. انتظار می‌رود این مدل‌های فیس لیفت شده تا چند سال آینده نیز عرضه شوند. اوت لندر پلاگین هیبریدی بر پایه نسل پیشین این خودرو شکل گرفته و تا زمان ورود نسل جدید با مدل سال ۲۰۲۲ فروخته خواهد شد.

البته در آینده محصولات به‌روزتری تولید خواهند شد. میتسوبیشی اعلام کرده برای محصولات جدید خود از پلتفرم‌های رنو استفاده خواهد کرد اما این خودروها وارد آمریکا نخواهند شد. همین داستان درباره اکلیپس کراس پلاگین هیبریدی جدید و نسخه‌های جدید پیکاپ تریتون یا استرادا نیز صدق می‌کند.

البته نمایندگی‌ها می‌دانند که در آینده نزدیک خبری از پلتفرمی دیگر برای محصولات میتسوبیشی نخواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.