انتقاد دوباره فولکس‌واگن از مرسدس X کلاس!

انتقاد دوباره فولکس‌واگن از مرسدس X کلاس!

در نوامبر سال ۲۰۱۷ مدیر ارتباطات فولکس‌واگن استرالیا از مرسدس بنز به خاطر تولید X کلاسی که ریشه‌هایش به مدلی سطح میانی بازمی‌گردد انتقاد کرد. او گفت تمایز این خودرو از نیسان ناوارا بسیار سخت بوده و خریداران مرسدس بنز شاید از سطح کیفیتی اسب کاری اشتوتگارتی که بر پایه نیسان بنا شده به‌طور ناخوشایندی سورپرایز شوند.

اما به زمان حال می‌رسیم که مدیر گروه فولکس‌واگن استرالیا نیز به مرسدس تاخته است. البته سخنان او کمی ملایم‌تر بوده و گفته که فولکس‌واگن در تمایز محصولاتی که با شرکای دیگر ساخته می‌شود کار بهتری را انجام می‌دهد. میشائیل بارچ در پاسخ به این سؤال که آیا قیمت ۵۳۳۶۰ پوندی مرسدس X350d 4Matic باعث کاهش فروش این پیکاپ خواهد یا خیر گفته “زمان آن را خواهد گفت”.

مدیر فولکس‌واگن استرالیا می‌گوید افرادی که در حال خرید یک پیکاپ لوکس هستند به دنبال محصولی رضایت‌بخش‌اند اما او هشدار می‌دهد که این دسته از خریداران نهایتاً درباره اینکه افراد دیگر به چشم یک ابله به آن‌ها نگاه خواهند کرد نگران هستند. او همچنین می‌گوید از آنجایی که مرسدس و نیسان جایگاه‌های بسیار متفاوتی در بازار دارند بنابراین مشکل یکپارچگی محصولات در زمان عرضه محصولات لوکس شکل گرفته بر پایه مدل‌های ارزان‌تر وجود خواهد داشت.

به عنوان یادآوری بد نیست بدانید شاید پیشرانه ۶ سیلندر ۲۵۵ اسب بخاری این پیکاپ به عنوان پرچم‌دار خانواده X کلاس باقی نماند. مرسدس اذعان کرده شاید نسخه ۸ سیلندر را نیز در آینده‌ای نامعلوم معرفی نماید. نیازی به گفتن نیست که چنین خودرویی در صورت تولید قیمت بسیار بالاتری خواهد داشت. صرف‌نظر از تولید یا عدم تولید چنین نسخه‌ای، مرسدس قویاً تولید نسخه AMG کامل را رد نموده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.