انتظارات دایملر از میزان فروش نسل جدید مرسدس S کلاس

انتظارات دایملر از میزان فروش نسل جدید مرسدس S کلاس

دایملر معتقد است نسل جدید مرسدس بنز S کلاس کد W223 در نهایت باعث افزایش فروش کلی این خودروساز خواهد شد و درعین‌حال از نظر میزان سودی که عاید شرکت می‌کند با نسل فعلی آن برابری کرده و یا حتی آن را بیشتر خواهد کرد.

اولا کالنیوس مدیرعامل دایملر می‌گوید ابعاد کلاس خودروهای لوکس با ثروت جهانی در ارتباط بوده و این موضوع علیرغم تمایل شدید بازار به شاسی بلندها، کراس اوورها و خودروهای الکتریکی خبری خوب برای سدان های بزرگی همچون S کلاس است.

او می‌گوید:

افزایش ثروت جهانی برای ما خوب است. اگر به جنبه‌های گوناگون نسل جدید S کلاس نگاه کنید خواهید فهمید نسل جدید این خودرو می‌تواند با نسل پیشین برابری کرده و حتی نسبت به آن رشد هم بکند.

مرسدس بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه از S کلاس کد W222 را از زمان معرفی آن در سال ۲۰۱۳ تاکنون فروخته است. این میزان فروش شامل نسخه مرسدس-مایباخ هم می‌باشد مدلی که در بزرگ‌ترین بازار خودروی دنیا یعنی چین محبوبیت ویژه‌ای دارد.

کالنیوس همچنین اظهار داشته فروش سالانه S کلاس W222 در بیشترین حالت بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه بوده و او معتقد است S کلاس جدید می‌تواند با این رقم برابری کند. او می‌گوید ۲۵ درصد بهبود در راندمان تولید (به خاطر بهبود لجستیک منابع بیرونی) از کم شدن حاشیه سود S کلاس جلوگیری خواهد کرد.

رئیس دایملر افزوده است:

طبیعت ما به دنبال به دست آوردن همه‌ی آن چیزی هستیم که در نسل پیشین داشتیم. این ستون مهم سوددهی ماست.

البته کالنیوس از اشاره به نسخه‌های کوپه و کابریولت S کلاس جدید خودداری کرده هرچند قبلاً گفته شده جایگزینی برای نسل‌های فعلی این دو مدل وجود نخواهد داشت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.