انتشار جزئیات فروش و درآمد فِراری در سال ۲۰۱۶

انتشار جزئیات فروش و درآمد فِراری در سال ۲۰۱۶

فِراری سال ۲۰۱۶ میلادی با فروش مجموعاً ۸,۰۱۴ دستگاه خودرو، رشدی چهار درصدی را نسبت به سال پیش از آن تجربه کرد و بار دیگر روند رو به رشد خود را جشن گرفت.

فروش مدل‌های هشت سیلندر این خودروساز در مقایسه با سال ۲۰۱۵ به میزان ۵ درصد افزایش پیدا کرده که قسمت مهمی از آن را می‌توان مدیون موفقیت‌های ۴۸۸ GTB و ۴۸۸ اسپایدر طی دو سال گذشته دانست. انواع دوازده سیلندر هم به لطف GTC4Lusso، لافِراری آپِرتا و F12tdf رشدی ۴ درصدی داشته‌اند.

آمار دقیق فروش از ژانویه تا دسامبر ۲۰۱۶ در بازارهای مختلف به شرح زیر است: اروپا، خاورمیانه و آفریقا: ۳,۶۱۰ دستگاه؛ ۴ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۵. ایالات‌متحده: ۲,۶۸۷ دستگاه؛ ۲ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۵. چین: ۶۱۹ دستگاه. باقی مناطق آسیا اقیانوسیه: ۱,۰۹۸ دستگاه.

در این مدت سود خالص کمپانی با افزایش ۸.۸ درصدی (برابر با ۲۵۱ میلیون یورو – ۲۷۰.۶ میلیون دلار) به ۳.۱۰۵ میلیارد یورو (۳.۳۵ میلیارد دلار) رسید. فِراری همچنین معتقد است روند صعودی مذکور طی سال جاری نیز ادامه داشته و با فروش مقدار تخمینی ۸,۴۰۰ دستگاه از مدل‌های مختلف، مبلغی حدود ۳.۳ میلیارد یورو (۳.۶ میلیارد دلار) به جیب خواهد زد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.