انتشار تیزر هوندا پرولوگ، کراس‌اووری الکتریکی، محصول همکاری با GM

انتشار تیزر هوندا پرولوگ، کراس‌اووری الکتریکی، محصول همکاری با GM

اولین کراس‌اوور الکتریکی هوندا هنوز سه سال با رسیدن به نمایندگی‌های فروش در آمریکای شمالی فاصله دارد اما اکنون میدانیم با چه نامی راهی بازار خواهد شد. این خودرو پرولوگ نام دارد و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۴ پدیدار شود. این یکی از دو خودروی الکتریکی است که هوندا در حال توسعهٔ آن با همکاری جنرال موتورز است. خودروی دوم هم کراس‌اووری خواهد بود که هنوز نامش مشخص نیست و با برند آکورا عرضه خواهد شد.

هوندا برای نام‌گذاری اولین کراس‌اوور الکتریکی خود رویه‌ای مشابه فورد با موستانگ مک‌ایی را در پیش گرفته است زیرا نام پرولوگ یادآور کوپهٔ محبوب پرلود دههٔ ۸۰ و ۹۰ میلادی است. هوندا فعلاً هیچ اطلاعاتی در مورد این کراس‌اوور الکتریکی منتشر نکرده و معاون اجرایی هوندای آمریکا صرفاً گفته است که پرولوگ به خریداران ما یک کراس‌اوور الکتریکی با کارایی و عملکردی عالی که از هوندا انتظار دارند را ارائه می‌کند. پیش‌ازاین هم هوندا گفته بود که مهندسان و طراحان این شرکت مسئول توسعهٔ نمای داخلی و خارجی این خودرو خواهند بود درحالی‌که تیم جنرال موتورز پلت‌فرم و قوای محرکه را توسعه خواهند داد که از تکنولوژی جدید باطری‌های اولتیوم این شرکت بهره‌مند خواهد بود. همچنین هردو کراس‌اوور الکتریکی هوندا در کارخانه‌های جنرال موتورز تولید خواهند شد.

هرچند هوندا تاکنون محصولات هیبریدی و حتی هیدروژنی را به بازار عرضه کرده اما در مسابقهٔ الکتریکی‌ها عقب مانده است. بااین‌حال، این شرکت ژاپنی قصد دارد این عقب‌ماندگی را جبران کند زیرا برنامه‌ریزی کرده که تا سال ۲۰۴۰ صرفاً خودروهای بدون آلایندگی به فروش برساند. در طول این مسیر تا سال ۲۰۳۰ چهل درصد و تا سال ۲۰۳۵ هشتاد درصد از محصولات هوندا بدون آلایندگی خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.