انتشار تیزر نسل جدید هوندا آکورد پیش از رونمایی رسمی در ۲۳ تیر

انتشار تیزر نسل جدید هوندا آکورد پیش از رونمایی رسمی در ۲۳ تیر

هوندا قصد دارد نسل جدید سدان محبوب آکورد خود را در تاریخ ۱۴ جولای برابر با ۲۳ تیر رسماً رونمایی کند. قرار است این مراسم رأس ساعت ۱۱ صبح به‌وقت محلی در دیترویت انجام گیرد و به‌طور مستقیم از یوتیوب هم پخش خواهد شد. حالا اما سازندهٔ ژاپنی جهت افزایش جذابیت، تیزری را از نسل جدید آکورد منتشر کرده که نشان می‌دهد ظاهری مدرن و شبیه به مدل سیویک دارد یعنی همان‌طور که پیش‌ازاین از روی تصاویر جاسوسی پیش‌بینی کرده بودیم.

هوندا اعلام کرده که آکورد جدید سرگرم‌کننده‌ترین نسل آن خواهد بود درحالی‌که پریمیوم‌تر از قبل بوده و استایل چشمگیری هم خواهد داشت. افراد کمی از طراحی نسل جدید سیویک انتقاد کرده‌اند، خصوصاً از نسخهٔ تایپ R آن و بنابراین حالا با توجه به این تیزر و تصاویر جاسوسی می‌توان پی برد که آکورد جدید هم حداقل خودروی خوش استایلی خواهد بود.

هوندا قبلاً جزئیاتی را در مورد لیست پیشرانه‌های نسل جدید آکورد اعلام کرده که طی آن مشخص شد پیشرانهٔ V6 این خودرو با دو موتور چهار سیلندر توربوشارژ به همراه نسل جدید سیستم هیبریدی هوندا جایگزین شده است. بااین‌حال طی رویدادی در ژاپنی که فرصتی برای رانندگی با یک نسخهٔ پیش‌تولید از آکورد جدید فراهم بود، نسبتاً اطمینان یافتیم که موتور V6 از گزینه‌های آکورد حذف نخواهد شد.

البته موتور چهار سیلندر توربوشارژ آکورد نیز قدرت خارق‌العاده‌ای خواهد داشت که گفته می‌شود از موتور V6 کنونی بیشتر اما از سیویک تایپ R کمتر است. این یعنی قدرت این موتوری چیزی بین ۲۸۰ تا ۳۰۶ اسب بخار خواهد بود. این در حالی است که خوشبختانه همچنان گیربکس شش سرعتهٔ دستی هم برای آکورد ارائه خواهد شد درحالی‌که هوندا یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک را هم برای آن در نظر گرفته است. یکی دیگر از گزینه‌های گیربکس آکورد جدید نیز یک نمونهٔ CVT خواهد بود.

هوندا می‌گوید نسل دهم آکورد کاملاً جدید بوده و در همهٔ زمینه‌ها رشدی را تجربه نموده است. با توجه به موفقیت آکوردهای قبلی، به نظر می‌رسد نسل جدید این سدان محبوب ژاپنی نیز مسیر پدران خود را ادامه داده و مأموریتش را به‌خوبی انجام دهد. با توجه به چیزهایی که تاکنون در مورد آکورد جدید فهمیده‌ایم احتمالاً چنین امری به وقوع خواهد پیوست اما برای اطمینان از آن باید بیش از بیست روز صبر کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.