انتشار تصاویر کابین کیا سدونا/کارنیوال ۲۰۲۱ جدید

انتشار تصاویر کابین کیا سدونا/کارنیوال ۲۰۲۱ جدید

در دنیایی که کراس اوورها و شاسی بلندها حرف اول را می‌زنند، دیدن یک مینی ون جدید هنوز هم حس خوبی ایجاد می‌کند. چهارمین نسل کیا سدونا/کارنیوال حدود سه هفته پیش معرفی شد ولی حالا نوبت به انتشار تصاویر کابین این خودرو رسیده است. درست همانند بدنه، کابین نیز تغییرات زیادی نسبت به نسل پیشین تجربه کرده است.

سدونا جدیدترین محصول در صنعت خودروست که از طراحی صفحه‌نمایش بغل‌به‌بغل سود برده و پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی با صفحه لمسی سیستم اطلاعات مرکزی با همان ابعاد همراه شده است. داشبورد در این خودرو طراحی بهتری داشته و بخش پایینی کنسول مرکزی نیز دارای برخی کنترل‌های حساس به لمس برای تنظیمات سیستم تهویه مطبوع است.

دسته‌دنده نسل پیشین نیز جای خود را به اهرم چرخانی داده که از تکنولوژی تعویض با کابل سود می‌برد و بنابراین کنترل‌های الکترونیکی همه‌ی کارها را بدون نیاز به ارتباط مکانیکی بین شیفتر و گیربکس انجام می‌دهند. همچنین متوجه شدیم که داشبورد این مینی ون با یک ورودی هوای کامل می‌تواند به دو بخش تقسیم شود. در واقع پانل های پلاستیکی با نواری کرومی وجود دارد که ما را به یاد چهار خروجی هوا می‌اندازند.

کیا تنها یک تصویر از کابین سدونا/کارنیوال ۲۰۲۱ منتشر کرده اما می‌دانیم که این خودرو با طراحی هفت، نه و یازده نفره و در سه یا چهار ردیف صندلی عرضه خواهد شد. تاکنون محبوب‌ترین مدل از نوع هفت‌نفره بوده است. این خودرو از صندلی‌های کاپیتانی تا شونده با استراحتگاه‌های دست و استراحت گاه پا برای سرنشینان ردیف دوم سود می‌برد. در بخش‌های عقب کابین شارژر USB و محفظه ذخیره‌ای جادار در نظر گرفته شده است.

با افزایش ۳۰ میلی‌متری فاصله بین محوری و بهبود ۱۰ میلی‌متری پهنای بدنه نسبت به نسل پیشین واضح است که کابین از نظر فضا جادارتر شده است. طول کلی خودرو نیز ۴۰ میلی‌متر بیشتر شده و اورهنگ عقب نیز ۳۰ میلی‌متر طویل‌تر از قبل است.

جزئیات مربوط به قوای محرکه این خودرو در هفته‌های آینده و پیش از عرضه سدونا/کارنیوال جدید در سه‌ماهه سوم امسال منتشر خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.