انتشار تصاویر نسل جدید پژو ۵۰۸

انتشار تصاویر نسل جدید پژو ۵۰۸

چندین تصویر جدید از سدان نوین پژو ۵۰۸ در فضای مجازی منتشر شده است. قرار است جدیدترین محصول پژو چند هفته دیگر در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸ به‌صورت رسمی معرفی شود.

در این تصاویر شاهد طراحی شیک و لوکس‌تری هستیم. کار را با نمای جلوی آغاز می‌کنیم که دربردارنده جلوپنجره‌ای آشنا بوده و توسط چراغ‌های شیب‌دار احاطه شده و به نظر می‌رسد واحدهای روز روشن LED نیز به آن‌ها متصل هستند. این خودرو دارای شیشه جلوی خمیده، خطوط اسپورت و سقف شیکی است که باعث شده ۵۰۸ جدید ظاهر کوپه مانندی داشته باشد.

در بخش عقب شاهد صندوقی سرراست با اسپویلری یکپارچه هستیم. این خودرو همچنین در بخش عقب از چراغ‌های نازک و سیستم اگزوز با دو خروجی کرومی در نسخه‌های GT بهره می‌برد.

خب صحبت از نسخه GT شد و باید گفت ۵۰۸ جدید در این تریم دارای جلوپنجره منحصربه‌فرد، رکاب‌های جانبی اسپورت تر و رینگ‌های آلیاژی ویژه خواهد بود. نسل جدید سدان پژو در تریم GT علاوه بر موارد یاد شده دارای پوشش‌های مشکی آینه‌های جانبی و شیشه‌های تیره خواهد بود.

اگرچه طراحی ظاهری ۵۰۸ جدید باب میل همه نبوده اما به نظر می‌رسد کابین فضای لوکس‌تری را ارائه کند. زمانی که پشت فرمان منحصربه‌فرد ۵۰۸ بنشینید شاهد پوشش چرم و تریم چوبی خواهید بود. این خودرو همچنین دارای پشت آمپرهای دیجیتال، سیستم اطلاعات سرگرمی پیشرفته و سیستم صوتی فوکال خواهد بود. از دیگر شاخصه‌های برجسته کابین می‌توان به نورپردازی LED و داشبوردی متمایز با ورودی‌های خاص اشاره کرد.

هنوز پیشرانه‌های بکار رفته در ۵۰۸ جدید تأیید نشده اما گفته می‌شود این خودرو با پیشرانه‌های دیزلی ۱.۵ و ۲ لیتری و همچنین گزینه‌های گوناگون بنزینی عرضه خواهد شد. همچنین نسخه‌ای هیبریدی از این سدان فرانسوی با قدرت ۳۰۰ اسبی عرضه خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.