انتشار تصاویر رسمی نسل جدید جیپ رانگلر

انتشار تصاویر رسمی نسل جدید جیپ رانگلر

سرانجام جیپ اولین تصاویر رسمی از نسل جدید رانگلر را منتشر کرد. البته رونمایی رسمی این خودرو حدود یک ماه دیگر در نمایشگاه لس‌آنجلس صورت خواهد گرفت و تصاویر و جزئیات کامل آن‌هم در همان زمان منتشر خواهد شد اما حالا جیپ با انتشار سه تصویر، تقریباً به طور کامل ظاهر رانگلر جدید را مشخص نموده است. طراحی این اس‌یووی آمریکایی دقیقاً همان‌گونه‌ای است که انتظار داشتیم یعنی شاهد طراحی تکاملی هستیم که فوراً به‌عنوان یک رانگلر قابل‌تشخیص است. البته با وجود استایل آشنا، جیپ می‌گوید آئرودینامیک رانگلر بهبود پیدا کرده است. این شرکت آمریکایی همچنین گفته است که نسل جدید رانگلر با ده‌ها ترکیب مختلف درها، سقف و شیشهٔ جلو ارائه خواهد شد.

در ظاهر رانگلر جدید می‌توان جلوپنجرهٔ سنتی جیپ با هفت شیار را مشاهده کرد که در طرفین آن چراغ‌های گرد کریستالی به چشم می‌خورند. راهنماهای جلو به روی گلگیرها منتقل شده‌اند و در کنار آن‌ها نیز چراغ‌های روشنایی در روز تعبیه شده است. از دیگر تغییرات قسمت جلوی خودرو هم می‌توان به سپر با طراحی جدید اشاره کرد. به سمت عقب خودرو که حرکت می‌کنیم بچه گلگیرهای جدید و همین‌طور ورودی‌های هوای جدید روی گلگیرهای جلو به چشم می‌خورد. طراحان جیپ همچنین در اینجا دستگیره‌های جدیدی برای درها و خط شانهٔ برجسته‌ای در زیر پنجره‌های جانبی کار کرده‌اند. همانند قبل، نسل جدید رانگلر نیز همچنان در دو نسخهٔ سه‌در و چهاردر به تولید خواهد رسید.

همان‌طور که اشاره شد فعلاً اطلاعاتی از پیشرانه‌های نسل جدید رانگلر در دست نیست اما گفته شده این اس‌یووی جان‌سخت به موتورهای پیشرفته و کارآمدی مجهز خواهد بود. انتظار می‌رود نسخهٔ بروز شدهٔ پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 بنزینی نسل کنونی برای رانگلر جدید ارائه گردد درحالی‌که گزارش‌هایی از احتمال ارائهٔ یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی، یک واحد ۳ لیتری V6 دیزل و حتی یک نسخهٔ هیبریدی هم منتشر شده است. اطلاعات افشاشده‌ای نشان داده‌اند که نسخهٔ چهاردر رانگلر تنها با پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 عرضه خواهد شد که احتمالاً در کنار یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک قرار می‌گیرد. همچنین رانگلر به جدیدترین و پیشرفته‌ترین نسخهٔ سیستم چهارچرخ محرک جیپ مجهز خواهد بود تا بتواند پادشاه دنیای آفرود لقب گیرد.

علاوه بر این موارد، برای رانگلر جدید طیف گسترده‌ای از تجهیزات جانبی هم قابل سفارش خواهد بود. در همین راستا، جیپ در نمایشگاه سما بیش از ۲۰۰ نمونه از لوازم جانبی موپار که برای نسل جدید رانگلر قابل سفارش خواهد بود را به نمایش درآورده است. ازجملهٔ این لوازم و تجهیزات می‌توان به باربند، نوار چراغ روی سقف، تجهیزات آفرود و… اشاره کرد. تولید نسل جدید رانگلر تا پایان سال آغاز خواهد شد درحالی‌که تولید نسل کنونی تا پایان سه‌ماههٔ اول سال ۲۰۱۸ همچنان ادامه خواهد داشت. همان‌طور که اشاره شد، نسل جدید این ماشین رسماً در تاریخ ۲۹ نوامبر (۸ آذر) در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس رونمایی خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
17 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.