انتشار تصاویر جاسوسی تقریباً بدون پوشش از مرسدس بنز GLS جدید

انتشار تصاویر جاسوسی تقریباً بدون پوشش از مرسدس بنز GLS جدید

مرسدس بنز قصد دارد نسل جدید شاسی‌بلند پرچم‌دار خود یعنی GLS را چند روز دیگر در نمایشگاه نیویورک رونمایی کند اما پیش از آن حالا تصاویر جاسوسی جدیدی از این ماشین منتشر شده است. در این تصاویر، GLS تقریباً فاقد پوشش‌های استتاری بوده و قسمت‌های زیادی از طراحی آن قابل‌مشاهده است. در این تصاویر صرفاً پوشش‌های جزئی در اطراف چراغ‌های خودرو دیده می‌شود و به همین دلیل تقریباً به‌طور کامل می‌توان به طراحی بیرونی آن پی برد.

با توجه به این تصاویر، کسانی که از نسل جدید GLS انتظار طراحی کاملاً جدید و رادیکالی را داشتند احتمالاً ناامید خواهند شد. اولین چیزی که در بخش جلویی این خودرو جلب‌توجه می‌کند، جلوپنجره است که تا حد زیادی نسبت به نسل قبلی بدون تغییر باقیمانده و هرچند کمی شکل آن اصلاح و به نسل جدید مدل کوچک‌تر GLE شبیه شده است اما هنوز هم همان دو خط نقره‌ای‌رنگ افقی در آن دیده می‌شود. سپر جلوی نسل جدید GLS نیز شباهت زیادی به دیگر محصولات جدید مرسدس بنز بخصوص GLE داشته و نمای تهاجمی کمتری نسبت به قبل دارد. در همین حال، چراغ‌های جلو هم کوچک‌تر از قبل شده‌اند.

هرچند نمای جلویی GLS جدید شباهت‌هایی با نسل کنونی دارد اما طراحی بخش عقبی آن کاملاً متفاوت است چراکه در این قسمت چراغ‌های افقی باریکی دیده می‌شود که تا حدودی به چراغ‌های E کلاس استیشن شباهت دارند. همچنین ممکن است این چراغ‌ها با یک نوار باریک LED به هم متصل شده باشند. طراحی سپر عقب خودرو نیز تفاوت‌هایی با نسل کنونی دارد و دو سر اگزوز مستطیل شکل در آن دیده می‌شود. البته احتمالاً متأسفانه این سر اگزوزها نمایشی هستند زیرا به نظر نمی‌رسد اتصالی بین آن‌ها و منبع اگزوز برقرار باشد.

نسل جدید GLS روی معماری ماجولار بلند یا همان پلت‌فرم MHA مرسدس بنز ساخته شده که در نسل جدید GLE هم بکار رفته است. علاوه بر این، GLS جدید در پیشرانه‌های شش و هشت سیلندر و همین‌طور سیستم‌های هیبریدی هم با برادر کوچک‌تر خود اشتراک خواهد داشت؛ اما مرسدس بنز نسخهٔ عملکردی GLS63 را هم ارائه خواهد کرد که به‌احتمال‌زیاد به پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو مجهز بوده و بیش از ۶۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت. همان‌طور که گفته شد، نسل جدید مرسدس بنز GLS به‌زودی در نمایشگاه نیویورک رونمایی می‌شود و به‌طور مستقیم با ب‌ام‌و X7 به رقابت خواهد پرداخت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.