انتشار تصاویری از کراس‌اوور جدید جیلی VX11

انتشار تصاویری از کراس‌اوور جدید جیلی VX11

به گفتهٔ یکی از مقامات رسمی جیلی، جدیدترین کراس‌اوور این شرکت که فعلاً با کد داخلی VX11 شناخته می‌شود، در سال ۲۰۲۰ به بازار چین عرضه خواهد شد. حال نیز تصاویری از این ماشین منتشر شده است که نمای کاملی از طراحی بیرونی آن‌را نشان می‌دهد. VX11 از همان ویژگی‌های طراحی محصولات جیلی برخوردار است اما جزئیات آن اصلاح شده تا خودرویی توانمند و سرسخت به نظر برسد. در این کراس‌اوور میان سایز از چراغ‌های جلوی چندضلعی استفاده شده که با برشی توخالی در زیر جلوپنجره به هم متصل شده‌اند.

VX11 در نمای جانبی با بدنه‌ای بلند و خطوط عضلانی ابرو مانند روی گلگیرها، خودروی مستحکمی به نظر می‌رسد. کراس‌اوور جدید جیلی از عقب اما در کل نسبتاً ساده به نظر می‌رسد. در اینجا چراغ‌های عقب که انتظار می‌رود تمام LED باشند، با نواری کرومی به هم متصل شده‌اند که خودرو را عریض‌تر از آنچه هست نشان می‌دهد. درمجموع شکل کلی VX11 بیشتر از کراس‌اوورهای قبلی جیلی به یک شاسی‌بلند واقعی شباهت دارد.

طول، عرض و ارتفاع این ماشین به ترتیب برابر با ۴,۸۳۰ میلی‌متر، ۱,۹۰۰ میلی‌متر و ۱,۷۸۰ میلی‌متر بوده و فاصلهٔ محوری آن‌هم برابر با ۲,۸۱۵ میلی‌متر است. در بخش تجهیزات و امکانات، جیلی برای کراس‌اوور جدید خود مواردی مثل چراغ‌های جلوی ماتریکس، رادار، سانروف پانورامیک و… را در نظر گرفته است. طبق اطلاعاتی وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، جیلی VX11 با دو پیشرانهٔ مختلف ۱.۵ لیتری توربو و ۱.۸ لیتری توربو به بازار عرضه خواهد شد که به ترتیب ۱۷۷ اسب بخار و ۱۸۴ اسب بخار قدرت دارند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
16 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.